Nowa reklama Allegro wzrusza do łez. Sprawdź, dlaczego
Nowa reklama Allegro łapie za serce. „Bal”, bo tak nazywa się spot, w ciągu dwóch dni od publikacji w serwisie Youtube wyświetlono ponad 800 tysięcy razy. O czym opowiada?
„Cholera, wy to macie talent. Znowu mi się oczy spociły”, „Dzięki za przepłukanie kanalików łzowych”, „Perfekcyjnie jak zawsze. Inni powinni brać z was przykład”, komentują internauci, których zachwyciła historia kilkuletniej dziewczynki szykującej się na szkolny bal przebierańców. Filmik trwający ponad 2 i pół minuty opublikowano 21 marca.
Nowy spot Allegro
W nowym spocie Allegro widzimy ośmioletnią Anię, która wybiera się na szkolny bal. Najpierw razem z mamą szuka czegoś w sklepie, jednak gdy już z niego wychodzą, okazuje się, że inna dziewczynka ma już ten sam strój. Wracają więc do domu z pustymi rękami, a mama przez kolejne dni stara się uszyć córce coś wyjątkowego. Wśród propozycji są chmurka, astronauta i dinozaur, jednak przy każdej dziewczynka kręci głową. W końcu Ania pokazuje mamie, co chciałaby zamówić ze sklepu internetowego. Okazuje się, że wymarzony strój dziewczynki składa się z prostej, czerwonej sukienki i naszyjnika z pereł. Zdziwiona kobieta przystaje na propozycję córki.
Gdy wybija godzina balu, mama przechadzając się po szkolnym korytarzu widzi gablotę, w której dzieci za pomocą zdjęć i rysunków odpowiadają na jedno z najważniejszych pytań wieku dziecięcego: „Kim chcę zostać?”. Wśród odpowiedzi są weterynarz, baletnica, kosmonauta, jednak w końcu wzrok mamy zatrzymuje się na marzeniu córki. „Chcę być jak moja mama”, brzmi podpis pod zdjęciem mamy Ani w podobnej czerwonej sukience i perłach, która pozuje razem z wózkiem, w którym zapewne jest dziewczynka.
Poprzednia reklama wzbudziła aplauz też w zagranicznych mediach
Poprzednia, przedświąteczna reklama Allegro też zyskała uznanie Polaków. Dziadek, który uczył się angielskiego przed spotkaniem z wnuczką mieszkającą w Wielkiej Brytanii, której nigdy nie widział, poruszył serca internautów. Filmik doczekał się ponad 13 milionów wyświetleń i został zauważony przez zagraniczne media, w tym „Financial Times”, które okrzyknęły spot najlepszą reklamą poprzedniego roku.
Polecamy też: Najlepsza reklama świąteczna? O dziadku z Allegro pisze „Financial Times’