Premiera Cullinana w 2018 roku była chyba najbardziej wyczekiwanym motoryzacyjnym debiutem tamtego czasu. Swoją nazwę otrzymał od odkrytego w 1905 roku największego i najczystszego ze znanych historycznych diamentów - Cullinana. Superluksusowy SUV ze stajni Rolls-Royce jest dokładnie tak samo wyjątkowy. Teraz debiutuje Cullinan Series II i Black Badge Cullinan Series II - nowa odsłona łączy w sobie zaawansowane technologie, skrupulatnie przemyślane aktualizacje projektów i innowacyjne możliwości wyrażania siebie poprzez Bespoke, czyli program personalizacji aut.

Reklama

„W 2018 roku Cullinan zmodernizował superluksusową motoryzację, umożliwiając klientom Rolls-Royce’a przeżycie charakterystycznej dla marki magicznej jazdy, niezależnie od terenu i w każdym zakątku świata. W ciągu sześciu lat Cullinan przyciągnął do Rolls-Royce’a zupełnie nowe grupy klientów i głęboko zmienił postrzeganie tego, czym jest samochód Rolls-Royce i co może oznaczać dla jego właściciela. Aby wykorzystać ten sukces, stworzono Cullinan Series II”, zdradza Chris Brownridge, dyrektor generalny Rolls-Royce Motor Cars.

Bazując na bezprecedensowym sukcesie Cullinana, Cullinan Series II stanowi odważną ewolucję. W swojej nowej odsłonie, stanowiącej najbardziej rozbudowany projekt Serii II w historii Rolls-Royce’a, odpowiada on zmieniającym się kodeksom luksusu i ewoluującym wzorcom użytkowania, pozostając jednocześnie wiernym zasadniczym cechom, które leżą u podstaw popularności Cullinana. Zmiany zastosowane zostały również w charakternym alter ego Rolls-Royce’a, Black Badge, który przemawia do klientów poszukujących najodważniejszych form wyrażania siebie. Dla tej grupy klientów marka wprowadza Black Badge Cullinan Series II, reprezentujący bardziej odważną i wyrazistą propozycję, zdefiniowaną nie tylko przez mroczniejszą estetykę, ale także wyrafinowaną technologię.

Reklama

Zobacz najnowszego Cullinana i przenieś się do świata luksusu!

mat. prasowe
Reklama
Reklama
Reklama