Reklama

Rok 2020 był trudny dla wszystkich, nawet tych, którzy nie zmagali się z chorobą. Ograniczenie kontaktu z rodziną i przyjaciółmi, rezygnacja z dalekich podróży, brak możliwości realizowania pasji i uprawiania sportu... W czasie lockdownu aż 38% Polaków żaliło się na nudę, a 39% - na samotność*. Zamknięci w domach mogliśmy liczyć tylko na technologię, która uchroniła nas przed zupełną izolacją.

Reklama

Wideorozmowy stały się jedyną okazją do podtrzymywania relacji, czy też nawiązywania nowych, a wydawcy aplikacji służących komunikacji zanotowali spektakularne wzrosty. Już w kwietniu Microsoft Teams raportowało 75 mln użytkowników dziennie, a do października liczba ta wzrosła do 115 mln. Jeszcze większą popularnością cieszy się Zoom, używany także do rozmów prywatnych i spotkań grup znajomych. W wideorozmowach na Zoom uczestniczy codziennie aż 300 mln osób!

Dlatego OPPO, wiodący producent urządzeń mobilnych, postanowił w nietypowej kampanii świątecznej przyjrzeć się naszemu stylowi życia i komunikacji w czasach pandemii i zachęcić wszystkich do odnalezienia dobrych stron w mijającym roku, a także optymistycznego spojrzenia w przyszłość. Przekaz wpisuje się we wcześniej zbudowany charakter marki, ale jest też bardzo na czasie. W kampanii wystąpiły młode osoby z całego świata, które podzieliły się swoimi historiami z 2020 r., stawiając nacisk na budowanie więzi online, pozytywny przekaz i nieskrępowaną kreatywność, do której zachęca rozwój technologii.

Reno4 Lite - uwolnij kreatywność

Kreatywność i poszukiwanie nowych pasji to wartości bliskie filozofii OPPO, a kampania "Look for the Good" zachęca do poszukiwania nowych sposobów ekspresji dzięki szerokim możliwościami nowego smartfona Reno4 Lite.

mat. prasowe

Reno4 Lite łączy w sobie modną stylistykę z funkcjonalnością. OPPO zadbało przede wszystkim o funkcje, które są kluczowe dla młodych i kreatywnych - doskonałe wideo i fotografię. Robienie zdjęć smartfonem odkryjesz zupełnie na nowo, dzięki sześciu trybom pracy aparatu z rozszerzeniem AI. Sztuczna inteligencja pozwala na korzystanie z ultrawyraźnego trybu zdjęć, zdjęć nocnych, kreatywnego trybu portretu i ultrastabilnego wideo.

To jeszcze nie wszystko! OPPP Reno4 Lite wyposażono także w:

  • Funkcję AI Color Portrait, która ułatwia wykonywanie niesamowitych portretów i daje użytkownikowi kontrolę nad przekształcaniem tła na czarno-białe, aby wyróżnić postać na zdjęciu.
  • Efekt bokeh, wywoływany z pomocą podwójnego aparatu selfie. Niezależnie od tego, czy jest dzień czy noc, twoje zdjęcia zrobione na Reno4 Lite będą ostre i wyraźne!
  • Aplikację SoLoop, która pozwala użytkownikom edytować swoje filmy bezpośrednio z albumu, dodawać muzykę i tekst oraz zamieniać Reno4 Lite w prywatne studio filmowe.
mat. prasowe

OPPO Look for the Good - polska odsłona kampanii

W polskiej odsłonie Look for the Good wziął udział Marcin Prokop, ambasador marki OPPO oraz kilkoro popularnych influencerów: TikTokerka Kinga Sawczuk, aktorka Wiktoria Gąsiewska, piosenkarz i autor tekstów Jeremi Sikorski oraz youtuber, członek popularnej Ekipy Friza, Jakub Patecki.

Marcin Prokop zachęca, żebyście i wy znaleźli najlepsze strony mijającego roku. Nic nie przychodzi wam do głowy? Badania CBOS ujawniły, że dla wielu Polaków izolacja miała swoje plusy. Najwięcej z nas cieszyło się, że w tym roku wydaje mniej pieniędzy i ma więcej czasu na oglądanie filmów. Na dalszych miejscach pojawiła się okazja do remontu i udoskonalania domowej przestrzeni, a także uzupełnienie zaległości książkowych. A 22% badanych... wreszcie miało czas się wyspać!*

A jakie dla was były dobre strony 2020 roku?

*Raport CBOS „Życie codzienne w czasach zarazy”, maj 2020 r.

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki OPPO.

Reklama
Reklama
Reklama