Reklama

Tłem sesji zdjęciowej stał się między innymi nadwiślański pomnik Syrenki, czy stadion klubu Legia Warszawa. Te charakterystyczne warszawskie lokalizacje podkreślają połączenie sportowego charakteru, elegancji i miejskiej wygody Simplicity Capsule Femme 2024. Simplicity Capsule Femme jest propozycja dla kobiet, które szukają funkcjonalnych, a zarazem jakościowych i eleganckich stylizacji, świetnie sprawdzających się w miejskich warunkach. Detale kolekcji dyskretnie nawiązują do tożsamości marki Legii Warszawa. Na przykład klasyczne sportowe kroje, stonowana jesienna kolorystyka, czy symbole warszawskiej Syrenki i eLki, a wybrane materiały dodają jej eleganckiego charakteru, nie rezygnując przy tym z wygody. Kluczowym założeniem naszej kolekcji było nawiązanie do pierwotnej estetyki klubu, czyli minimalizmu połączonego z klasycznym, sportowym sznytem. Dlatego Simplicity Capsule Femme jest dla nas powrotem do korzeni marki — mówi Janota-Bargiel.

Reklama
Legia
mat.prasowe

Kolekcja dla kobiet – sportowy styl i miejska elegancja

Kolekcja „Simplicity Capsule Femme” to propozycja dla kobiet, które pragną łączyć modę z aktywnym stylem życia. Janota-Bargiel, zainspirowana ideą ruchu i aktywności fizycznej, zaprojektowała ubrania, które mogą być noszone zarówno w codziennych, casualowych stylizacjach, jak i w bardziej eleganckich zestawach. Sport, elegancja i klasyka to wartości, które chętnie łączę w moich projektach, a ta współpraca pozwoliła mi w pełni wyrazić te idee – mówi projektantka. Minimalistyczny design, nienachalny branding i staranne wykończenie sprawiają, że każda z propozycji tej kolekcji może stanowić bazę garderoby zarówno na co dzień, jak i na bardziej formalne okazje. Subtelne nawiązania do estetyki Legii Warszawa dodają kolekcji wyrazistego charakteru, ale jednocześnie pozostają dyskretne, umożliwiając swobodną interpretację stylu.

Naturalne materiały, lokalna produkcja i dbałość o detale

Roma Janota-Bargiel dodaje, że chciała, aby kolekcja była nie tylko estetyczna, ale również praktyczna. Równie ważne było dla mnie nadanie wysokiej jakości produktom, dlatego szczególną uwagę przywiązałam do wyboru materiałów. Zależało mi, aby były jak najlepsze oraz pochodziły z naturalnych włókien — podsumowuje. W kolekcji znalazły się tencel, modal oraz bawełna, które nie tylko zapewniają wygodę, ale także są przyjazne dla środowiska. Te naturalne tkaniny sprawiają, że ubrania są komfortowe w noszeniu, eleganckie oraz wytrzymałe. Wygody i troska o jakość wykonania idealnie wpisuje się w filozofię projektantki.
Szczególną uwagę przywiązywano również do procesu produkcji. Cała kolekcja została wykonana w Polsce, we współpracy z lokalnymi, zaprzyjaźnionymi szwalniami. To nie tylko gwarancja jakości, ale także wyraz docenienia polskiego rzemiosła. Każdy element kolekcji, od projektu po nadzór artystyczny sesji zdjęciowej, był starannie przemyślany i nadzorowany przez Romę Janotę-Bargiel, co sprawiło, że tworzy ona spójną całość — mówi Aleksandra Kalinowska, Dyrektor ds. marketingui komunikacji w Legii Warszawa.

Legia
mat.prasowe

Kreatywna sesja zdjęciowa Doroty Szulc

Dopełnieniem kolekcji jest sesja zdjęciowa, zrealizowana przez fotografkę Dorotę Szulc. Jej talent do łączenia sportowego stylu z miejskim klimatem doskonale wpisał się w ideę kolekcji. Zdjęcia wykonane zostały zarówno na stadionie Legii Warszawa, jak i w charakterystycznych miejskich lokalizacjach, co podkreśla autentyczny, urbanistyczny charakter kolekcji. Sesja jest wyrazem połączenia kobiecej seksualności ze sportowym lookiem.

Nowy rozdział w wizerunkowej transformacji Legii Warszawa

Kolekcja “Simplicity Capsule Femme” to nie tylko wyjątkowy projekt modowy, ale także symbol zmian, jakie zachodzą w marce Legia Warszawa. Współpraca z Romą Janotą-Bargiel jest dowodem na to, że Legia potrafi łączyć sportową tradycję z nowoczesnością, odpowiadając tym samym na najgorętsze trendy.

Reklama

Materiał promocyjny Legii.

Reklama
Reklama
Reklama