Ahmad Tea London przypomina o tym, co najważniejsze...
Zobacz poruszający film z udziałem seniorów
Izolacja, samotność i tęsknota za krótkimi, ale niezwykle ważnymi chwilami wśród bliskich oraz wspólnym czasem wypełnionym rodzinnym ciepłem, rozmowami i smakiem świeżo zaparzonej herbaty. W emocjonalnym filmie Ahmad Tea London zwraca uwagę na to, jak pandemia zmieniła nasze relacje i wypłynęła na życie osób starszych. Film można obejrzeć na kanale YouTube marki, a potem… koniecznie zadzwonić do babci.
Ahmad Tea London - zadbajmy o babcie i dziadków
Pandemia koronawirusa wywróciła nasze życie do góry nogami. Sytuacje, które kiedyś były czymś oczywistym, jak choćby odwiedziny u dziadków, dziś są niemożliwe. Staramy się chronić naszych najbliższych, ale ceną za ich bezpieczeństwo jest pogłębiająca się samotność. Brak spotkań z dziećmi, wnukami czy prawnukami sprawia, że seniorzy czują się opuszczeni. A przecież tak niewiele trzeba, żeby poprawić im nastrój. Może to być chociażby chwila online przy wspólnie wypitej herbacie. Do tego zachęca Ahmad Tea London w swoim najnowszym spocie, który można obejrzeć na kanale YouTube marki:
– Nasze tegoroczne działania uwzględniają sytuację, z którą wszyscy mierzymy się od kilku miesięcy. Od dłuższego czasu zapraszamy miłośników herbaty do oglądania Audiencji u Jej Wysokości na kanale YouTube naszej marki. Ostatnio gościliśmy osoby, które podpowiadały, jak dbać o zdrowie psychiczne i radzić sobie ze skutkami pandemii. Najnowszy film dotyczy szczególnej grupy, która odczuwa je wyjątkowo dotkliwie, a mianowicie osób starszych. Zamknięci w domach, odcięci od swoich najbliższych czują się bardzo samotni. Chcieliśmy więc przypomnieć, że można im pomóc, pamiętając o nich, dzwoniąc i w ten sposób być z nimi. Wspólne picie herbaty wcale nie musi być rytuałem, który porzucimy w pandemii – mówi Kornelia Rutkowska, Marketing Manager w LEVANT Foods, generalnego dystrybutora marki Ahmad Tea London
Za koncepcję, scenariusz i koordynację powstania sporu odpowiada agencja Q&A Communications. Reżyseria i realizacja spotu: Krotofilm.
***
Ahmad Tea London to symbol najlepszych herbat, które powstają dzięki wiedzy i doświadczeniu rodziny, od lat czuwającej nad każdym etapem ich produkcji: od momentu uprawy do chwili dystrybucji. Siedzibą firmy jest Wielka Brytania – kraj, w którym picie herbacianego naparu jest narodowym rytuałem.
Na przestrzeni lat szerzona przez firmę misja kultywowania ceremonii picia herbaty zaowocowała rozpoznawalnością marki, a w efekcie obecnością w ponad 70 krajach, na 6 kontynentach. W Polsce herbaty Ahmad Tea London są dostępne od 1997 roku. Przez ten czas wśród koneserów zyskały opinię doskonałych mieszanek, a grono ich miłośników nieustannie rośnie.
Marka oferuje szeroką gamę herbat czarnych, zielonych, czarnych aromatyzowanych, zielonych aromatyzowanych i naparów owocowych, zarówno w opakowaniach dla detalu i gastronomi, jak i w formie ekskluzywnych prezentów.