Reklama

Na początku pandemii, gdy wokół panowała niepewność, deweloper klasy premium, Invest Komfort, rozpoczął intensywną pracę nad nową strategią komunikacji. Teraz, w 2023 roku, ta strategia jest konsekwentnie realizowana w oryginalnej kampanii „Opowieść o domu”, będącej multiplatformowym przedsięwzięciem. Najważniejszym z działań w ramach projektu jest wydanie ekskluzywnego albumu, na łamach którego wypowiedzieli się wiodący artyści, kreatywni liderzy i autorytety z dziedziny architektury, tacy jak Agnieszka Holland, Jacek Poremba, Anda Rottenberg, prof. Ewa Kuryłowicz oraz Marcin Kydryński.

Reklama

Album „Opowieść o domu”

Album „Opowieść o domu” wydany we współpracy z Label Magazine, traktuje o zmysłowym podejściu do architektury i urbanistyki. Bogato ilustrowane wydawnictwo opowiada o ikonach designu, a wywiady z bohaterami to historie o intymnej prozie codzienności i szukaniu domu bez względu na to, gdzie się jest. Jako że każdy na swój sposób interpretuje słowo „dom”, autorzy albumu oddali głos bohaterom, ludziom sztuki i kultury. Dodatkowo, zaproszone do współpracy przy projekcie osobistości, przyłączyły się do tworzenia idei odpowiadającej na pytanie: Co czyni dom domem. Wzbogacając materiał o różne punkty widzenia, nadali komunikacji autentyczności i wyjątkowości.

Tomo Yarmush

„Album z pasją opowiada o tym, jak żyjemy, ale przede wszystkim powstał z pasji do rzeczy pięknych” mówi Norbert Miętki, Kierownik Marketingu Invest Komfort. ‚„Budując apartamenty mamy poczucie, że my tylko tworzymy przestrzeń, a to mieszkańcy zamieniają ją w dom. Wierzę, że klienci docenią w tej publikacji nie tylko piękne zdjęcia trójmiejskich realizacji Invest Komfort, ale również pokaźne źródło inspiracji i wiedzy z zakresu architektury, designu i urbanistyki”, dodaje Miętki. Premiera albumu odbyła się 10.02.2023 w Warszawie w Galerii Zachęta gromadząc ponad 200 osób ze świata kultury, sztuki i designu.

AKPA

Album nie trafi do sprzedaży detalicznej, będzie on ekskluzywnym prezentem dla klientów i przyjaciół Invest Komfort.

Premiera albumu „Opowieść o domu” inicjuje akcję marketingową, która jest częścią strategii wizerunkowej marki Invest Komfort. Obrany kierunek ma na celu zwrócenie uwagi na relacje międzyludzkie, dom, otoczenie, architekturę i dizajn. Dom to motyw przewodni w komunikacji na 2023 rok. Przykładem może być choćby IKEA, która ogłosiła współpracę ze światowej sławy fotografką Annie Lebovitz w ramach wydawnictwa poświęconemu domowi. Invest Komfort wyprzedził międzynarodową kampanię i wprowadził temat domu na rynek polski. Projekt ten wchodzi w interakcję z potencjalnymi klientami dewelopera i zaprasza ich do dzielenia się własnymi historiami na dedykowanym landing page’u opowiescodomu.pl.

Tomo Yarmush

„Budowanie marki premium to w dzisiejszych czasach wielowymiarowy proces, który wykracza daleko poza produkty”, mówi Ania Tuzek, Dyrektor ds. Marketingu Invest Komfort. „Marka premium to dziś dla klientów narzędzie identyfikacji pozwalające poczuć się częścią danej grupy lub po prostu zamanifestować swoje pasje i zainteresowania. W Invest Komfort wierzymy, że nasi klienci to ludzie świadomi, podróżujący po świecie i chcący widzieć w polskich miastach najlepsze rozwiązania urbanistyczne i architektoniczne” dodaje Tuzek.

Tomo Yarmush

Firma deweloperska Invest Komfort, która swoimi inwestycjami już od 28 lat zmienia krajobraz Trójmiasta, pokazuje odważne podejście firmy do projektowania architektury przy jednoczesnym poszanowaniu dla tkanki miejskiej. To odważne podejście jest również częścią strategii komunikacji, która rozpoczęła się w 2020 roku kampanią wizerunkową „Twórcy czasu i przestrzeni”. Poruszone zostały tam nie tylko kwestie jakości projektu i wykonania, ale również istotne w Polsce tematy o znaczeniu społecznym, takie jak wpływ urbanistyki na jakość życia oraz temat zanikających zawodów.
Kilka miesięcy później do opowieści o Twórcach dołączyła kolejna odważna kampania pt. „Czas tworzy wartość”, dotykająca świata sztuki, ale w kontekście konkretnego produktu. O Apartamentach Opacka, położonych w zabytkowej Oliwie opowiedziano językiem nawiązującym do malarstwa czasów baroku, które uwiecznił w współczesnej interpretacji Jacek Poremba. Za tę kampanię Invest Komfort otrzymał m.in. nagrodę Kreatury 2022.

AKPA
Reklama

Kolejnym krokiem w realizacji strategii firmy, która ma na koncie 48 realizacji, a także liczne nagrody i wyróżnienia, jest projekt „Opowieść o domu”.

Tomo Yarmush
Reklama
Reklama
Reklama