CCC po raz kolejny zaskakuje!
Odkryj wyjątkowy i wartościowy projekt polskiej marki oraz znanych influencerów.
CCC od dawna wyznacza trendy na polskim i światowym rynku obuwniczym. Jednak to, co ją wyróżnia, to nie tylko doskonała jakość i design. Marka przede wszystkim lubi wychodzić poza schematy i dawać dobry przykład innym firmom. A do tego robi to w niezwykle kreatywny sposób! Dlatego wiosenno-letnia kolekcja Go For Nature powstała z troski o planetę. Jej premierze towarzyszyło wiele proekologicznych akcji pod wspólnym hasłem #LetsCareWithCCC. Wzięli w nich udział twórcy i influencerzy, dla których liczy się ekologia.
Ekologiczne działania CCC
CCC od lat dba o ekologię. Już teraz może pochwalić się, że:
- wszyscy jej dostawcy przestrzegają kodeksu postępowania zgodnego z prawami człowieka, poszanowaniem środowiska,
- nie wykorzystują w produkcji żadnych szkodliwych substancji,
- 90 procent odpadów produkcyjnych jest poddawanych recyklingowi,
- w sklepach zamiast plastikowych toreb używane są papierowe i ekologiczne opakowania,
- marka CCC w tegorocznej akcji „Daj swoim butom drugie życie” zebrała 10 ton obuwia, by poddać je ponownemu przetworzeniu.
Kolekcja Go For Nature powstała z wykorzystaniem materiałów z recyklingu, a w procesie jej produkcji maksymalnie zoptymalizowano zużycie energii i wody. Produkty zostały oznaczone trzema etykietami poświadczającymi najwyższą staranność w zachowaniu norm proekologicznych: Leather Working Group, Water Based Pu oraz Recycled Plastic Bottles. Niektóre modele sneakersów Sprandi aż w 50 procentach wykonano ze zużytych butelek PET.
Premierze Go For Nature towarzyszyły akcje wspierające. W centrum Warszawy powstał niezwykły mural stworzony przez Beatę „Barrakuz” Śliwińską. Wykorzystane do jego namalowania farby fotokatalityczne oczyszczają powietrze. Obok muralu stanął recyklomat, a każda wrzucona do niego butelka PET uaktywniała iluminację LED. Z zebranych w tak atrakcyjny sposób butelek powstają m.in. długopisy, zabawki, namioty, meble ogrodowe, a także poliester do produkcji czapek, szalików i toreb z linii Go For Nature CCC.
Akcja promocyjna prowadzona była też w mediach społecznościowych i miała niezwykle szeroki zasięg. Aktywnie włączyło się do niej wielu influencerów!
Na zdjęciu Dominika Rejestruje
Dominika Rejestruje nagrała wideo z przepisem na ekologiczne środki czystości, a Rozkoszny podał przepis zero waste na zielony koktajl z bananem, a następnie na curry ze skórkami z banana pozostałymi z koktajlu, oraz na risotto ze szparagami na bulionie z końcówek szparagów.
Na zdjęciu Natalia Kusiak
Krzysiek Rzyman, Natalia Kusiak i Jagna Niedzielska podzielili się własnymi sposobami na ekologiczne działania na co dzień.
Na zdjęciu Kuba Kulesza
Natomiast Kuba Kulesza pokazał, jak segreguje śmieci.
W inicjatywie Sprzątanie lasu nad Wisłą w Warszawie uczestniczyli, m.in. joginka Karolina Erdmann, modelka Gosia Guzowska, stylistka Daria Biedrzycka i model Mariusz Jakubowski.
Wszystkie proekologiczne działania pod patronatem CCC zwieńczył panel dyskusyjny na temat zrównoważonego rozwoju. Uczestniczyła w nim Jagna Niedzielska (#bezresztek), a także zajmujący się ideą less waste Krzysiek Rzyman i aktywistka klimatyczna Areta Szpura.
Podsumowanie promocji wiosenno-letniej kolekcji Go For Nature, to nie koniec proekologicznych działań marki. CCC nieustannie stawia na zrównoważony rozwój i swoją ideą zaraża kolejnych ludzi.
Materiał powstał z udziałem marki CCC