Reklama

Jesteśmy niezwykle dumni, że ponownie możemy być ważnym uczestnikiem Roland-Garros – komentuje Johanna Rochman, Marketing & Communication Director France w Haier Europe.

– Świat tenisa to dla Haier nie tylko idealne środowisko do opowiadania o nas, ale też wyjątkowa okazja do kontaktu z prawdziwymi pasjonatami. Chcemy zaoferować im doświadczenie, ukazujące szeroką gamę naszych rozwiązań: zaawansowaną technologię, niepowtarzalny design i dbałość o detale, które zapewniają dopasowanie do każdej potrzeby.

W naszym regionie również aktywnie uczestniczymy w tym wydarzeniu. Widzimy w tym ogromny potencjał, dlatego zaprosiliśmy na miejsce przedstawicieli z naszego polskiego rynku. Będą z nami znani i zasięgowi influencerzy oraz dziennikarze z topowych redakcji. Wszyscy żyjemy tutaj świętem tenisa i cieszymy się, że możemy wspólnie tworzyć te niezapomniane chwile – mówi Andrzej Sobolczyk, Marketing Manager Poland & Baltics w Haier Polska.

Obecność na kortach i poza nimi

Podczas turnieju Roland-Garros marka Haier będzie silnie widoczna – zarówno na korcie, jak i w jego bezpośrednim otoczeniu. W strefach komunikacyjnych stadionu pojawią się dedykowane przestrzenie, w których odwiedzający będą mogli poznać flagowe urządzenia marki. Wśród nich znajdą się najnowsze modele pralek i suszarek z serii X11, zmywarki Haier z linii i-Pro Shine, lodówki Haier Side By Side 90 serii 7 oraz piekarniki z serii ID.

Jedną z najbardziej angażujących atrakcji będzie lodówka wypełniona piłkami tenisowymi – osoby, które odgadną ich liczbę, będą miały szansę wygrać bilety na Rolex Paris Masters.

Dodatkową atrakcją będzie eksperymentalna strefa immersyjna, w której fani sportu będą mogli doświadczyć unikalnego połączenia technologii i emocji – za pomocą specjalnych sensorów rejestrujących fale ultradźwiękowe mózgu powstaną personalizowane obrazy i filmy, oddające intensywność sportowych przeżyć. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Ana Ivanović – ambasadorka marki Haier i była liderka światowego rankingu WTA, która spotka się z fanami podczas wydarzenia.

Haier w sercu Paryża

Obecność Haier nie kończy się na stadionie, marka pojawi się również w centrum Paryża, na Place de la Concorde, w ramach strefy kibica Tribune Concorde zorganizowanej przez FFT. To właśnie tam, na wielkim ekranie, będzie można oglądać mecze na żywo. Haier stworzy tam wyjątkową przestrzeń: Haier Laundry Lounge zaprojektowaną w charakterystycznym, eleganckim stylu marki i inspirowaną światem tenisa. Główną rolę odegrają w niej pralki i suszarki z serii X 11, 9 i 7, których zaawansowane funkcje zostaną zaprezentowane w angażujących i nowoczesnych aktywacjach.

Tenisowe emocje w cyfrowym wydaniu

Marka przenosi sportową pasję również do świata digitalu, na kanały społecznościowe Haier trafią kreatywne materiały CGI, w których pralki wcielą się w rolę tenisistów, a żółte piłki tenisowe zaleją ulice Paryża. Kampania będzie wspierana szeroko zakrojonymi działaniami PR oraz aktywnościami w social mediach. Dla konsumentów przygotowano również konkurs z nagrodami, w którym będzie można wygrać m.in. zestawy rakiet tenisowych, zegarki, plecaki oraz bidony z limitowanej edycji.

Haier gra z najlepszymi

Po znakomitych wynikach w zakresie rozpoznawalności i wzmocnienia wizerunku z ostatnich dwóch lat, Haier kontynuuje swoją obecność w gronie światowych liderów. Partnerstwo z FFT to element długofalowej strategii, w ramach której marka aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach tenisowych, takich jak Hamburg Open, Mutua Madrid Open, Plava Laguna Croatia Open Umag, Rolex Paris Masters oraz Nitto ATP Finals. Ten starannie zaplanowany kalendarz obecności pozwala dotrzeć do wymagających odbiorców, którzy, podobnie jak Haier - cenią precyzję, siłę i najwyższą jakość.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

* Źródło: Euromonitor International Limited; Consumer Appliances 2025, % udziału jednostkowego, dane sprzedażowe wolumenowe za 2024 r.

Materiał promocyjny marki Haier

Reklama
Reklama
Reklama