Styl, kreatywność i jakość. Z czym jeszcze kojarzy nam się marka PARADYŻ? Z nowatorskim podejściem, co udowodniła po raz kolejny podczas prestiżowych targów Cersaie w Bolonii.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

Duet, który nigdy nie zawodzi

W strefie polskiej rodzinnej marki Ceramika PARADYŻ mogliśmy zobaczyć premierowe produkty różnych kategorii. Płytki ścienne i podłogowe, a także spieki kwarcowe TRI-D wyróżniały się odważnym wzornictwem i innowacyjnymi technikami produkcyjnymi. Zastosowanie nowych wykończeń czy stworzenie zupełnie nowej dla marki kategorii produktów basenowych pokazuje, że marka nie przestaje się rozwijać i zaskakiwać. Sugeruje to sam motyw przewodni stoiska „Deconstruction to evolve” (Dekonstrukcja ma ewoluować).
Prezentowane kolekcje to wspaniała dawka inspiracji dla każdego z nas. Stoisko, w którym przenikały się materiały, formaty i stylistyki, było też idealną przestrzenią do rozmów specjalistów z branży oraz pasjonatów designu na światowym poziomie.

PARADYŻ_Cersaie_2024_DSC06056
Mat. prasowe

Podczas targów zaprezentowano również kolejną odsłonę współpracy Ceramiki PARADYŻ z Gosią Baczyńską. Artystka, jedna z najzdolniejszych projektantek mody w Polsce, studiowała na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Ceramiki i Szkła. Jest pierwszą polską projektantką, której Francuska Federacja Mody zaproponowała pokazanie kolekcji podczas pokazów prêt-à-porter w trakcie Paris Fashion Week. Jej projekty olśniewają na wybiegu, a także sprawdzają się w codziennym życiu. Współpraca z marką i kolejne kolekcje sygnowane jej nazwiskiem (które od lat cieszyły się ogromnym zainteresowaniem nie tylko w kraju, lecz także na świecie) nie powinny więc nikogo zdziwić. Trudno o lepszy duet.

Nie boimy się stawiać na awangardowe wzornictwo i współprace z silnymi osobowościami, którą niewątpliwie jest Gosia Baczyńska. To właśnie odwaga, która jest jedną z wartości Ceramiki PARADYŻ, inspiruje nasze wspaniałe zespoły projektowe do tworzenia innowacyjnych i zachwycających produktów, które przykuwały uwagę gości – podkreśla dr inż. Anna Tępińska-Marcinek, współwłaścicielka i członkini zarządu Ceramiki PARADYŻ.

Wyjątkowy warsztat i wyczucie designu przyświecały kolejnej odsłonie płytek, które nawiązują do naturalnych deseni i szlachetnego designu. Kolekcja, odwołująca się do zjawiskowego kamienia naturalnego czy stylistyki drewien i posadzek z lat 60. i 70. XX wieku w interpretacji artystki, powstawała wiele miesięcy. W trakcie spotkań na stoisku PARADYŻ Gosia Baczyńska opowiadała o tej niezwykłej współpracy, a także omówiła każdy detal kolekcji.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

Zjawiskowe projekty, inspirujące spotkania

Aż trudno w to uwierzyć, ale prestiżowe targi odbyły się już po raz 41! Producent ceramiki znalazł się tam w najlepszym towarzystwie. W wielkich halach bolońskiego centrum wystawowego na ponad 145 tysiącach metrów kwadratowych swoje produkty zaprezentowało kilkaset marek z całego świata. Profesjonaliści, architekci, dziennikarze i miłośnicy wzornictwa spotkali się tam, by dyskutować o najnowszym trendach w designie. Jak widać, targi Cersaie to idealne miejsce, do tego, by nawiązać nowe relacje biznesowe i wzmocnić te już istniejące.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

– Targi w Bolonii są doskonałym miejscem na premiery kolekcji. Nasze stoisko zostało stworzone nie tylko z najnowszych produktów pod względem designu, lecz także rozwiązań technologicznych. Ofertą marki PARADYŻ zaskoczyliśmy naszych gości i zainspirowaliśmy ich, a także dokładnie wsłuchaliśmy się w ich opinie. Jako lider branży chcemy skorzystać z tych doświadczeń, by w 2025 roku na ponad 50 rynkach pojawiły się zjawiskowe i kreatywne kolekcje – mówi Piotr Tokarski, prezes zarządu Ceramiki PARADYŻ.

Psst… TUTAJ możecie odbyć wirtualny spacer po stoisku (to prawie tak, jakbyście faktycznie byli obecni na miejscu!). Więcej informacji dotyczących targowych premier znajdziecie TUTAJ.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

Materiał promocyjny marki PARADYŻ