Reklama

Już jest nowa kolekcja maskotek zaprojektowanych przez dzieci na całym świecie. W tym roku, po raz pierwszy w historii tej akcji, znalazła się wśród nich zabawka zaprojektowana przez Polaka – 9-letniego Huberta z Białegostoku.

Reklama

Limitowana kolekcja SAGOSKATT składa się z 10 pluszaków zaprojektowanych przez dzieci z całego świata. IKEA poprosiła je o rysunki, a spośród 70 tysięcy prac, wybrała dziesięciu zwycięzców, których rysunki zamieniły się w prawdziwe zabawki!

Materiały prasowe

Tukan, lew, tęczowa chmurka, sowa, lisek, hipciogator, pies-jednorożec, ptaszek, potwór oraz uśmiechnięty i poczciwy pająk – zabawka zaprojektowana przez 9-letniego Huberta z Białegostoku.

Co myślicie, o tym uroczym pająku? My jesteśmy zachwyceni!

Materiały prasowe

Konkurs rysunkowy jest częścią międzynarodowej kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”, której celem jest wspieranie prawa wszystkich dzieci do zabawy, uczenia się i rozwoju. Marka chce przypomnieć nam, że zabawa jest niezbędna dla dobrego samopoczucia i prawidłowego rozwoju każdego dziecka, niestety wiele dzieci na całym świecie jest pozbawiona tego podstawowego prawa.

Właśnie dlatego IKEA Foundation przekazała już 45 milionów euro na projekty wspierające rozwój dzieci, realizowane przez sześć organizacji partnerskich: UNICEF, War Child, Room to Read, Handicap International, Special Olympics i Save The Children.

Materiały prasowe

Cały dochód ze sprzedaży tegorocznej kolekcji SAGOSKATT w Polsce chcemy przeznaczyć na wsparcie rozwoju dzieci lokalnie – dla organizacji działających na terenie kraju – mówi Katarzyna Dulko-Gaszyna, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w IKEA Retail.

Kampania „Zabawa to poważna sprawa” potrwa w sklepach IKEA na terenie całej Polsce będzie od 5 listopada 2017 do 23 grudnia 2017 r.

IKEA Foundation od lat skupia się na strategicznych, efektywnych i długoterminowych programach pomocy dzieciom oraz ich rodzinom w miejscach, gdzie warunki są trudne.

Materiały prasowe

Osobami, które w pierwszej kolejności mogą przekonać się, jakie są realne efekty tych działań, są pracownicy sklepów IKEA. Od 2012 roku już ponad 500 pracowników wzięło udział w programie IWitness, relacjonując ponad 80 wypraw do krajów i obszarów, gdzie wydawane są środki od IKEA Foundation.

Reklama

Wśród nich znalazło się także 6 pracowników IKEA Polska, którzy w październiku tego roku odwiedzili Jordanię – kraj w którym żyje 730 tys. zarejestrowanych uchodźców. Polscy pracownicy IKEA mieli możliwość spotkania się z wieloma rodzinami, które są beneficjentami programu realizowanego przez organizację partnerską War Child pt. „Time to be a Child” („Czas na bycie dzieckiem”).

Reklama
Reklama
Reklama