Serialowe małżeństwo z „Rodzinki.pl” znowu razem
Tym razem Olga Kalicka i Maciej Musiał podpowiadają, jak efektywnie oszczędzać z marką Electrolux
Po latach uwielbiana serialowa para spotyka się w najnowszej kampanii szwedzkiej marki Electrolux. Olga Kalicka i Maciej Musiał, występujący w serialu „Rodzinka.pl”, dorastali na planie, bawili i wzruszali fanów produkcji. Teraz ponownie wcielili się w rolę szczęśliwego małżeństwa, żeby pokazać, jak żyć w zgodzie z planetą, równocześnie dbając o domowy budżet. W ośmioodcinkowym miniserialu pt. „Domowe historie”, będącym główną osią kampanii edukującej w dziedzinie ekologii, główni bohaterowie pokazują, jak świadomie wybierać i korzystać z urządzeń gospodarstwa domowego, by oszczędzać zasoby naszej planety. Udowadniają, jak niewiele potrzeba, by dzięki produktom Electrolux z linii EcoLine nie tylko pomóc środowisku, lecz także pozytywnie wpłynąć na rodzinny budżet.
Wzrost cen energii elektrycznej w znacznym stopniu przekłada się na wysokie koszty życia i domowe finanse. Badania opublikowane niedawno przez Grupę Electrolux wyraźnie pokazują, że konsumenci pragną urządzeń, dzięki którym będą mogli wpłynąć na obniżenie kosztów energii i zużycia wody. Użytkownicy sprzętów AGD tak samo jak własne portfele cenią również marki, których produkty są przyjazne środowisku.
Domowe historie oszczędzania
Tak jak dla serialowej pary „Domowych historii”, w którą wcielili się Olga Kalicka i Maciej Musiał, dla wielu przedstawicieli ich pokolenia proekologiczne podejście do życia ma kluczowe znaczenie. Szczególnie, kiedy stoją przed wyborem zakupu sprzętu gospodarstwa domowego do nowego mieszkania i chcą to zrobić zgodnie z własnymi przekonaniami. Wiedza konsumentów dotycząca ekologii stale rośnie, ale nadal brakuje pełnej świadomości, jak niewielkie zmiany – np. wybór innego programu prania czy funkcji regeneracja w piekarniku parowym – mogą znacząco wpłynąć na wysokość rachunków czy uchronić przed wyrzucaniem jedzenia.
Seria filmików z Musiałem i Kalicką składa się z ośmiu odcinków. Bohaterowie w przystępny i zabawny sposób pokazują, jak dzięki produktom z linii Electrolux EcoLine skutecznie oszczędzać przy wykonywaniu codziennych czynności domowych, a przy okazji zadbać o zasoby naszej planety. Każdy odcinek to nowa historia zaczerpnięta z życia i opowieść o innym sprzęcie AGD lub jego funkcjach, które pozwalają zaoszczędzić energię, wodę, czas, a tym samym pieniądze.
Wszystkie urządzenia zaprojektowano tak, by można było ich używać bez wysiłku i z najwyższą wydajnością każdego dnia, spełniając przy tym najwyższe kryteria etykiet energetycznych. W pierwszym odcinku „Domowych historii”, który zobaczymy już 8 grudnia, głównym bohaterem jest piekarnik parowy z opcją regeneracji pieczywa. Ta funkcja jest odpowiedzią na wysoki odsetek konsumentów, którzy regularnie wyrzucają żywność. Kolejne filmy będą dostępne od stycznia do marca 2024 roku. Zobaczymy w nich inne produkty, które obejmują wszystkie główne kategorie, w tym pralki i suszarki bębnowe, lodówki, piekarniki parowe, zmywarki, odkurzacze. Inne urządzenia wchodzące w skład Electrolux EcoLine to m.in. płyty grzewcze, okapy i oczyszczacze.
W celu dotarcia do jak największej grupy odbiorców, firma Electrolux uruchomiła specjalną stronę internetową, gdzie będą dostępne wszystkie odcinki miniserialu „Domowe historie”, a także treści edukacyjne opracowane przez ekspertów - w tym materiały poruszające tematy proekologiczne, poświęcone ochronie planety i oszczędzaniu jej zasobów. Pierwsze artykuły traktujące o sposobach na niemarnowanie produktów spożywczych zostały opracowane przez Bank Żywności SOS w Warszawie.
Innowacje i edukacja to przyszłość
Electrolux to szwedzki producent sprzętu gospodarstwa domowego. Misją firmy jest nie tylko dostarczanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w obszarze domowych urządzeń, ale przede wszystkim zrównoważony rozwój i troska o planetę. Electrolux od kilku lat z powodzeniem prowadzi zróżnicowane akcje, które mają na celu edukację przez promowanie działań wspierających ograniczanie naszego wpływu na środowisko, oraz wskazywanie konkretnych rozwiązań. Marka jest odpowiedzialna m.in. za cykl podcastów „Klimatyczne rozmowy”, skierowanych szczególnie do osób mających na względzie dobro naszej planety, ale nie posiadających wiedzy od czego zacząć jej ochronę.
Innym wyjątkowym projektem jest ogólnopolski konkurs dla przedszkoli „Ogródki ze smakiem”, który ma na celu zainteresowanie dzieci tematami z obszaru ekologii, zdrowego odżywiania i niemarnowania jedzenia. „Niezmarnowane poniedziałki” to cykl wideo, w którym znani i lubiani kucharze przygotowują potrawy dla miłośników dobrego jedzenia w duchu zero waste.
Miniserial „Domowe historie” jest kolejnym dowodem na to, jak marka Electrolux w odpowiedzialny sposób zachęca konsumentów do świadomych i mądrych decyzji w kwestii prowadzenia gospodarstw domowych w sposób ekologiczny. To następna inicjatywa marki mająca na celu pokazanie, jak wprowadzanie niewielkich zmian może mieć dalekosiężne, znaczące skutki. Jednocześnie robi to w sposób naturalny i traktujący konsumenta po partnersku. Wszystko to z nadzieję, że te działania nie tylko przysłużą się planecie, ale także wpłyną na poprawę domowych budżetów i zdrowia każdego użytkownika.