Anna Dereszowska pomoże innym mamom: „To ich zdanie i intuicja są najważniejsze”
Aktorka została ambasadorką marki bliskiej rodzicom
Anna Dereszowska to niewątpliwie jedna z najbardziej popularnych i lubianych aktorek w Polsce. Znana zarówno z ekranów kin, telewizorów jak i z teatru. Prywatnie mama trójki dzieci, która doskonale wie, z jakimi wyzwaniami mierzą się świeżo upieczeni rodzice. Dlatego w tym roku będzie realizować kampanię dla innych mam.
Anna Dereszowska pomoże innym mamom
Jakie jest przesłanie kampanii z aktorką? Ania Dereszowska jako osoba publiczna codziennie mierzy się z ocenianiem tego co robi, jak wychowuje dzieci. Jej każdy krok jest śledzony w mediach społecznościowych i często poddawany ocenie. To dodatkowa presja dla każdej kobiety, która niedawno została mamą. Dlatego też doskonale rozumie tegoroczne hasło kampanii „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej”.
Kampania ma na celu pokazanie mamom, że nie ma uniwersalnych rad, które sprawdzą się przy wychowaniu dziecka, ponieważ każde jest inne i sposobów na bycie dobrą mamą jest tyle, ile jest dzieci. Dlatego to zdanie mamy w wychowaniu dziecka jest najważniejsze. Ona zna swoje dziecko jak nikt inny i wie, co dla niego najlepsze. Marka chce wspierać mamy i dawać im merytoryczną wiedzę ekspertów współpracujących z marką. Zaplecze merytoryczne tworzą: neurologopeda, doradca laktacyjny, psycholog i fizjoterapeuta.
Czytaj także: Anna Dereszowska: „To był trudny czas. Prawie rozstaliśmy się w trakcie ciąży”
„Mam trójkę dzieci i doskonale znam rozterki i obawy, jakie towarzyszą mamom. Każdego dnia podejmujemy decyzje, dokonujemy wyborów, które mają wpływ na nasze dzieci. I chyba nie ma na świecie mamy, która nie otrzymywała „złotych rad”, o które nie prosiła. „Lepiej, żeby dziecko było cieplej ubrane”, „Nie podawaj teraz smoczka”, „Może nie dojada i jest głodne?”. Nie zawsze łatwo pozostać wiernym swoim przekonaniom. Oczywiście, wszyscy chcą dla nas jak najlepiej, ale mama, która mierzy się z nową rzeczywistością, nie zawsze jest gotowa na taki natłok informacji i przekonywania jej do racji innych.
Dlatego w tym roku, realizując kampanię „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej” chcemy pokazać wszystkim mamom, że to ich zdanie i intuicja są najważniejsze. Oczywiście warto wspierać się wiedzą ekspertów, ale na koniec dnia to każda mama wie najlepiej, co dobre dla jej dziecka” – powiedziała Anna Dereszowska. „Wspólnie z marką Canpol babies przygotowujemy niezwykły projekt. Z pewnością będzie skarbnicą wiedzy, która - mam nadzieję - uspokoi rodziców. Jego szczegóły zdradzimy w okolicach naszego święta – czyli Dnia Mamy! Jest na co czekać!”, dodała.
Czytaj także: Trzecia ciąża Anny Dereszowskiej była inna, niż poprzednie: „Nie ukrywam, że byłam zaskoczona…”