Reklama

Marka Zara zaprezentowała trzy kampanie na jesień 2019. Pierwszą z nich kolekcji damskiej stworzył słynny fotografik Steven Meisel. Jak czytamy, w tej kolekcji: „Linie płaszczy i dopasowanych garniturów zdekonstruowane są tak, aby światło dzienne ujrzały wzorzyste podszewki. Spódnice i sukienki noszone są warstwowo, a ubrania z zaskakującymi skórzanymi aplikacjami odwrócone zostały na drogą stronę, aby wyeksponować ich ciekawe wnętrze. Marynarki dopasowują się integralnie do niuansów sylwetki, a suknie wieczorowe zestawione zostały z butami i akcesoriami w stylu retro oraz z koronkowymi rajstopami”.
Kolekcję męską z kolei sfotografował Craig McDean. Kampania Zara Man jest jednocześnie rockowa i romantyczna, pełna kontrastów oraz czystych, graficznych form, podkreśla skłonną do zabawy stronę osobowości współczesnego mężczyzny. Inspiracją do powstania kolekcji dziecięcej, opartej na sztruksowych spodniach, dwustronnych kurtkach i moherowych swetrach, były zaś szkolne mundurki z lat 70. To nowa szkoła ubierania się, oparta na łączeniu różnych materiałów i kolorów. Autorem zdjęć, które pokazują jej różnorodność jest Josh Olins. Jesteśmy ciekawi, która z nowych kampanii Zary podoba wam się najbardziej?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama