Reklama

Kolekcja na jesień 2022 od marki Rodarte jak zwykle zaskakuje. Tym razem promują ją gwiazdy Hollywood ucharakteryzowane na… kapryśne baleriny. Na zdjęciach widzimy między innymi Natashę Lyonne, Marlee Matlin i Janiczę Bravo. Skąd pomysł na taką kampanię?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Lookbook Rodarte wprowadza w niezwykły baśniowy klimat

Bajkowa kampania marki Rodarte

Od roku 2018 świat mody czeka na kolejne lookbooki i krótkie filmy promujące niezwykłe kolekcje marki Rodarte. Tak było i tym razem, kiedy Kate i Laura Mulleavy zaprezentowały kolekcję na jesień 2022 rok utrzymaną w klimacie bajecznego ogrodu. Tym razem w sesji udział wzięły aktorki, reżyserki oraz piosenkarki ze świata show biznesu, wcielając się w role balerin. Tłem do zdjęć był pastelowy ogród, wyglądający niczym z baśni.

– Szukamy postaci, które nas inspirują i ożywią nasz świat – mówi Kate Mulleavy.

Gwiazdy mają na sobie tiulowe spódnice, sukienki oraz troczki tancerek, a na stopach charakterystyczne czółenka lub baleriny. W kolekcji wyróżniają się zarówno delikatne kreacje, jak i te mocniejsze, utrzymane w czarnej, mroczniejszej tonacji.

Rodarte balet ma we krwi

Jeśli jeszcze nie wiecie lub nie pamiętacie, marka Rodarte doskonale wie, jak stworzyć najpiękniejsze baletowe kreacje. To właśnie dla Natalie Portman projektantki stworzyły strój do filmu Czarny Łabędź.

CZYTAJ TEŻ: Ava Phillippe i Reese Witherspoon wyglądają jak dwie krople wody!

Wiele osób, z którymi pracowałyśmy, jest wszechstronnie utalentowanych, jak Natasha Lyonne, która napisała własny program telewizyjny i pracuje jako aktorka, reżyserka, scenarzystka, producentka. W oko wpadła nam również nastoletnia punkowa grupa dziewcząt The Linda Lindas. Jesteśmy ich fankami, mają niesamowitą energię – mówią projektantki.

Reklama

Najnowsza kolekcja marki jest lekka, baśniowa i jednocześnie bardzo kobieca. Wyraża różne emocje – od szczęścia, nonszalancji i lekkości, po pewność siebie i kobiecą siłę.

Reklama
Reklama
Reklama