Reklama

Lata 80. i peryferia amerykańskich miast rodem z filmów Spielberga czy kultowego serialu Stranger Things – to inspiracje najnowszej kampanii reklamowej marki Wrangler. Nostalgia i charakterystyczne dla tamtych czasów detale jasno określają styl sezonu jesień-zima 2018 i przewijają się w całej kolekcji. Czego można się w niej spodziewać?
Przede wszystkim denimu w wydaniu retro, zarówno pod względem fasonów, jak i charakterystycznych przecierek. Pastele w stylu lat 80. pojawią się w kolekcji obok zdecydowanych czarnych i tęczowych zdobień, a grafiki nawiążą do motywu retro Americany. Nie zabraknie również autentycznych sloganów z tamtej dekady, czyli Wrangler Wrocks oraz Wrangler Wrevolution. Najwyraźniej nadszedł czas, by w modzie powrócić do wyjątkowej dekady lat 80. jeszcze raz.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama