Reklama

Gdy w 2015 roku Marc Jacobs zamknął po 14 latach swoją bardziej młodzieżową linię Marc by Marc Jacobs, fani nie kryli zaskoczenia. Według ówczesnych raportów finansowych młodsza marka designera przynosiła 70% całościowych zysków, dzięki niższym cenom oraz dostępności projektów w wielu domach handlowych i galeriach zakupowych na całym świecie. Jacobs chciał jednak uzyskać jedną wspólną estetykę obu marek, dlatego z jednej zrezygnował. Nic nie wskazywało na to, że po pewnym czasie podejmie kolejną próbę!

Reklama

W zeszłym roku media obiegła informacja, że projektant ponownie otwiera tańszą linię, tym razem The Marc Jacobs. Ubrania te, inspirowane muzyką, sztuką i popkulturą, będą reinterpretowane przez cały sezon, pozostając wiernymi duchowi designera. Sam wyznał: „Te projekty to rzeczy, które można łączyć na swój sposób. Chodzi w nich bardziej o indywidualną stylizację, niż całościowe looki z wybiegu”.

Reklama

W najnowszej linii Jacobsa znajdziemy zarówno graficzne koszulki czy cekinowe sukienki koktajlowe, jak i torby, buty, biżuterię oraz akcesoria. Jest już dostępna na całym świecie w sklepach Marc Jacobs, wybranych domach towarowych oraz online. Zobaczcie jej ujęcia wykonane przez Hugo Scotta w naszej galerii!

Reklama
Reklama
Reklama