Zobacz pierwszą kolekcję nowej marki Marca Jacobsa!
Będzie hitem sprzedażowym?
Gdy w 2015 roku Marc Jacobs zamknął po 14 latach swoją bardziej młodzieżową linię Marc by Marc Jacobs, fani nie kryli zaskoczenia. Według ówczesnych raportów finansowych młodsza marka designera przynosiła 70% całościowych zysków, dzięki niższym cenom oraz dostępności projektów w wielu domach handlowych i galeriach zakupowych na całym świecie. Jacobs chciał jednak uzyskać jedną wspólną estetykę obu marek, dlatego z jednej zrezygnował. Nic nie wskazywało na to, że po pewnym czasie podejmie kolejną próbę!
W zeszłym roku media obiegła informacja, że projektant ponownie otwiera tańszą linię, tym razem The Marc Jacobs. Ubrania te, inspirowane muzyką, sztuką i popkulturą, będą reinterpretowane przez cały sezon, pozostając wiernymi duchowi designera. Sam wyznał: „Te projekty to rzeczy, które można łączyć na swój sposób. Chodzi w nich bardziej o indywidualną stylizację, niż całościowe looki z wybiegu”.
W najnowszej linii Jacobsa znajdziemy zarówno graficzne koszulki czy cekinowe sukienki koktajlowe, jak i torby, buty, biżuterię oraz akcesoria. Jest już dostępna na całym świecie w sklepach Marc Jacobs, wybranych domach towarowych oraz online. Zobaczcie jej ujęcia wykonane przez Hugo Scotta w naszej galerii!
1 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
2 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
3 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
4 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
5 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
6 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
7 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
8 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
9 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
10 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
11 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
12 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
13 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs
14 z 14
pierwsza kolekcja The Marc Jacobs