Już w maju tego roku media obiegła informacja, że nową ambasadorką domu mody Givenchy została 26-letnia artystka, Ariana Grande. Twórcy kolekcji od początku zapowiadali ją, wykorzystując charakterystyczne atuty piosenkarki, czyli m. in. wysoki, gładki kucyk. Wszystko dlatego, że postanowili gwiazdy nie przebierać, tylko dopasować do jej stylu i konwencji.

Reklama

Francuska marka opublikowała już kampanię promującą najnowszą linię na swoim Instagramie, na zmianę przeplatając ujęcia kolorowe z monochromatycznymi. Ukazują one Arianę w osłaniającej ramiona, kryształkowej kreacji z przeskalowanymi bufkami, garniturze w kolorze butelkowej zieleni oraz drapowanej bluzce z wysokim kołnierzem. Stylizacje to dzieło oczywiście Clare Waight Keller, natomiast niezwykłe zdjęcia - Craiga McDeana.

Nie obyło się bez kontrowersji, ponieważ wcześniej wydawało się, że idolka nastolatek nie nadaje się na ambasadorkę eleganckiego domu mody, jednak ta kampania udowodniła, że rzeczywiście jest „silną, niezależną kobietą o orzeźwiającym charakterze i stylu”, jak twierdziła marka, i doskonale do niej pasuje.

Reklama

Zobaczcie jej efekty w naszej galerii! Przypadła Wam do gustu?

Reklama
Reklama
Reklama