Bielizna, dżinsy i… obrazy Warhola! Dlaczego nowa kampania Calvina Kleina jest taka wyjątkowa?
1 z 6
Tuż przed debiutanckim pokazem nowego dyrektora kreatywnego Calvina Kleina, Rafa Simonsa amerykański dom mody ujawnił jego nową reklamę bielizny i dżinsów. I zdaniem światowych mediów jest to reklama naprawdę wyjątkowa! Co tam wyjątkowa! Padają nawet określenia: „sensacja”, przełom”, „dzieło”. Skąd ten entuzjazm? Kampanię zatytułowaną „American Classics” sfotografował Willy Vanderperre, a wystylizował Olivier Rizzo. Przedstawia ona modelki i modeli w klasycznej bieliźnie i dżinsach Calvina Kleina pozujących przed pracami wielkich artystów XX wieku: Andy’ego Warhola (jego nie trzeba przedstawiać), malarza i fotografa Richarda Prince’a oraz ulubionego twórcy, a także współpracownika Simonsa - wszechstronnie uzdolnionego Sterlinga Ruby. W tym otoczeniu proste ubrania Calvina Kleina same zaczynają przypominać… dzieła sztuki.
Polecamy też: Marka Calvin Klein zmienia swoje logo! Jesteście ciekawi, jak teraz będzie wyglądać?
Prawdziwe ikony pop kultury
W komunikacie zamieszczonym na Instagramie Ralf Simons tłumaczył: „To hołd złożony kultowej bieliźnie i dżinsom Calvina Kleina. Uznanie ich statusu ikon kultury masowej i umieszczenie w przestrzeni sztuki”. Przypomnijmy, że belgijski projektant nie raz już zacierał granice miedzy modą a innymi artystycznymi środkami wyrazu. W jego debiutanckiej kolekcji haute couture dla domu mody Dior na jesień/zimę 2012 została zaprezentowana suknia, którą stworzył przywoływany już Sterlig Ruby, zaś ukwiecone ściany, które posłużyły za scenografię pokazu były inspirowane pracami Jeffa Koonsa. Patrząc na najnowszą reklamę Calvina Kleina spodziewamy się, że debiutancki pokaz Ralfa Simonsa dla tego domu mody może być prawdziwym wydarzeniem. Trzymamy rękę na pulsie! A już teraz zapraszamy do naszej galerii!
Polecamy też: Zaskakująca kampania Calvina Kleina. Jej autorem jest nowy dyrektor kreatywny marki, Raf Simons!