Zaskakująca kampania Calvina Kleina. Jej autorem jest nowy dyrektor kreatywny marki, Raf Simons!
1 z 14
Nowy dyrektor kreatywny domu mody Calvin Klein, Raf Simons pokaże swoją debiutancką kolekcję dla tej marki 9 lutego podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody. I według wielu komentatorów może to być jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie mody w tym roku. Do tej pory nie otrzymaliśmy żadnej wskazówki, w która stronę poprowadzi popularną, amerykańską markę jej nowy projektant. Ale właśnie to się zmieniło, bo ujawniono pierwszą kampanię reklamową autorstwa Simonsa zatytułowaną „Calvin Klein By Appointment” czyli „Calvin Klein po wcześniejszym umówieniu”.
Polecamy też: Dziś urodziny obchodzi Calvin Klein! Pamiętacie najbardziej skandalizujące reklamy jego marki?
Dżinsy i… wiele, wiele więcej!
Autorem zdjęć jest długoletni współpracownik Simonsa, fotograf Willy Vanderperre. To on odpowiadał za wszystkie sesje zdjęciowe, gdy belgijski projektant był dyrektorem kreatywnym domu mody Christina Dior. Gwiazdami nowej kampanii Calvina Kleina są zaś aktorki: Millie Bobby Brown (znana z serialu Netflixa „Stranger Things”) i Abbey Lee („Mad Max: Na drodze gniewu”) oraz modelki: Lineisy Montero, Kiki Willems, Natalie Westling, Selena Forrest i Tessa Bruinsma. Prezentowane na zdjęciach stylizacje zaskakują swoim niespotykanym wcześniej w propozycjach marki wyrafinowaniem i subtelnością. Patrząc na zdjęcie Millie Bobby Brown w bluzce z różnokolorowymi frędzlami nigdy byśmy nie zgadli, że ten strój ma metkę Calvin Klein! Zdjęciom towarzyszy krótkie przesłanie od Rafa Simonsa: „Calvin Klein to nie tylko ikoniczne dżinsy i bielizna, ale… o wiele, wiele więcej”. Jak to „wiele więcej” dokładnie wygląda przekonamy się 9 lutego. Nie możemy się doczekać! A już teraz zobaczcie kampanię w naszej galerii!
Millie Bobby Brown w kampanii „Calvin Klein By Appointment”.
Polecamy też: Nowa, erotyczna kampania reklamowa marki Calvin Klein! Tylko dla dorosłych!