Reklama

Do transseksualnej reżyserki "Matrixa" Lany Wachowski, lesbijki Sandry Bernhard, drag queen Dana Donigana, znanego jako MILK, którzy są twarzami najnowszej kampanii Marca Jacobsa, dołączyły dwie ukochane kobiety Romana Polańskiego: jego żona i córka. "Silne osobowości zaproszonych do współpracy gwiazd mają oddać charakter kolekcji" - wyjaśnia pomysł projektant mody.

Reklama

"Kiedy 16 lat temu w Paryżu spotkałem Emmanuelle Seigner, byłem pod takim wrażeniem jej zmysłowej urody, seksapilu i intensywnego spojrzenia, że poprosiłem Juergena o sfotografowanie jej do naszej kampanii reklamowej wiosna-lato 2002. Gdy szukałem pomysłu na najnowszą reklamę, moja współpracownica zaproponowała mi jedną ze swoich ulubionych aktorek, Morgane Polański. A ponieważ zawsze lubiłem ideę portretu matki i córki, jak tylko zobaczyłem zdjęcie Morgane, od razu pomyślałem o Emmanuelle i o tym, jak pięknie będą wyglądać razem. Byłem zachwycony, gdy zgodziły się pozować" - pisze na swoim Instagramie Marc Jacobs pod zdjęciem z kampanii wiosna-lato 2016.

Marc Jacobs

Emmanuelle Seigner i Morgane Polański reklamują kolekcję wiosna-lato 2016 Marca Jacobsa

Widać na nim żonę i córkę Romana Polańskiego, które śmieją się przed obiektywem znanego fotografa Davida Simsa i w stylizacji Katie Grand. Obie dołączyły do innych inspirujących amerykańskiego projektanta postaci, które - jak to ujął w oficjalnym oświadczeniu - reprezentują "silne osobowości, które mają oddać charakter kolekcji".

Są to m.in. transseksualna reżyserka, 50-letnia Lana Wachowski, która jeszcze jako mężczyzna Larry Wachowski stworzyła z bratem "Matrixa"; 60-letnia aktorka Sandra Bernhard, która jako jedna z pierwszych w USA ujawniła, że jest lesbijką, a także drag queen znany z nowojorskich klubów gejowskich - Dan Donigan, występujący pod pseudonimem MILK. 27-latek jeszcze pięć lat temu pracował jako sprzedawca w butiku Jacobsa w Provincetown w Massachusetts, ale kreator znalazł go dopiero kilka miesięcy temu na Instagramie.

Marc Jacobs

Lana Wachowski w reklamie Marc Jacobs wiosna-lato 2016

Marc Jacobs

Dan Donigan w reklamie Marc Jacobs wiosna-lato 2016

Jacobs do współpracy zaprosił również znane modelki Adrianę Limę i Joan Smalls, aktorkę z Broadwayu 70-letnią Bette Midler (laureatkę trzech Grammy, czterech Złotych Globów i trzech nagród Emmy) oraz rodzinę Cleveland - Noela i Annę wraz z ich matką, Pat, która była jedną z pierwszych amerykańskich supermodelek, a w latach 80. należała do grupy ulubienic Halstona, zwanej Halstonettkami.

"Kampania z tego sezonu to mój osobisty pamiętnik z ludźmi, którzy inspirowali i nadal mnie inspirują do otwierania umysłu na różne sposoby widzenia i myślenia. Poprzez swoją indywidualność, ale w jednej grupie, ucieleśniają i celebrują ducha piękna i równości" - ocenił Jacobs.

Marc Jacobs

Sandra Bernhard w reklamie Marc Jacobs wiosna-lato 2016

Marc Jacobs

Rodzina Clevelandw reklamie Marc Jacobs wiosna-lato 2016

Marc Jacobs

Adriana Lima w reklamie Marc Jacobs wiosna-lato 2016

Marc Jacobs

Bette Midler w reklamie Marc Jacobs wiosna-lato 2016

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama