Reklama

Marka H&M już od 2004 roku współpracuje ze znanymi projektantami. Pierwszy dla popularnej sieciówki kolekcję stworzył Karl Lagerfeld, a w późniejszych latach m. in. Isabel Marant, Versace czy Balmain. Kilka miesięcy temu podczas festiwalu Coachella dowiedzieliśmy się, kto będzie następny. Wówczas Jeremy Scott w towarzystwie Gigi Hadid ogłosił na Instagramie, że zaprojektuje linię ubrań dla znanego odzieżowego giganta.

Reklama

Teraz światło dzienne ujrzały składowe kolekcji, która pojawi się w wybranych sklepach stacjonarnych oraz online już 8 listopada. Jeremy Scott nie zaskoczył projektami, bo poszczególne z nich idealnie oddają szaloną naturę designera. W propozycjach znajdziemy wizerunki jego ulubionych postaci z bajek Disneya, czyli m. in. Myszki Miki oraz Kaczora Donalda, a także dużo złota, łańcuchów, cekinów i przepychu. Sam zdradził: „Zawsze, kiedy projektuję, myślę o moich przyjaciołach. Lookbook Moschino i H&M jest jak impreza, na której świętujemy, bawimy się i pokazujemy kreatywność oraz energię ludzi oraz samej kolekcji”.

W elementy tej wyjątkowej linii będziemy się mogli ubrać od stóp do głów. W jej skład wchodzą zarówno spodnie, bluzy czy t-shirty, jak i buty, nerki, bielizna, a nawet... ubranka dla psów! Wszystkie propozycje są bardzo modowe, sportowe i brak w nich klasyki czy elegancji.

Reklama

W Polsce kolekcja będzie dostępna tylko w dwóch sklepach marki: na ul. Marszałkowskiej w Warszawie i w Galerii Krakowskiej w Krakowie. A tymczasem zobaczcie w naszej galerii zdjęcia z lookbooka. Skusicie się na coś?

Reklama
Reklama
Reklama