Reklama

Dom mody Valentino postanowił promować torebkę VRING w nieprzewidywalny sposób. Marka zaangażowała do kampanii popularny na Instagramie profil @subwayhands, skupiający się na dłoniach ludzi spotykanych w nowojorskim metrze.

Reklama

To właśnie z tych części ciała podobno można wiele wyczytać podczas podróży przez miasto. Na wymownych fotografiach główną rolę odgrywają ręce, natomiast w tle goszczą modele torebek z najnowszej linii Valentino. Ponadto do każdego dzieła dodany jest opis przedstawiający niesamowite historie zwykłych ludzi. Całość ma pokazać, jak akcesoria tej marki prezentują się w najprostszym miejskim krajobrazie.

Oprócz zdjęć, na profilu domu mody można znaleźć również filmiki. Jeden z nich przedstawia np. trzymających się za dłonie Emmanuela oraz Kirsty, którzy są ze sobą w związku od trzech lat. W dniu urodzin chłopaka, zakochana podarowała mu kwiat lilii. Wszystko oczywiście w towarzystwie VRING Bag.

A jakie inne przygody przedstawiają te wyjątkowe ujęcia? Sprawdźcie w galerii!

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama