Reklama

W przeciągu ostatnich trzech lat zostaliśmy przyzwyczajeni przez Anthony'ego Vaccarello do określonego rodzaju kampanii Saint Laurent. Dyrektor kreatywny marki najczęściej stawiał na czarno-białe ujęcia, na których gościły główne muzy marki, jak np. Kaia Gerber czy Anja Rubik. W sesji wizerunkowej na wiosnę i lato 2019 roku zdecydował się jednak na inne rozwiązanie.

Reklama

Na zdjęciach wykonanych przez Juergena Tellera króluje surowa estetyka, swobodna nagość, make-up no make-up oraz naturalność. Dodatkowo ich niezwykły klimat wzmaga malowniczy krajobraz. Mica Argañaraz, Freja Beha Erichsen, Abbey Lee i Julia Nobis pozowały w małych czarnych sukienkach, a także rajstopach z metalicznymi wstawkami na terenie włoskiej Villi Serbelloni położonej przy brzegu Jeziora Lago di Como.

Zmysłowość, lekkość oraz ascetyzm to cechy, które charakteryzują całą kampanię. Widać w niej także inspirację twórczością Helmuta Newtona. Na pierwszy plan jednak bez wątpienia wysuwają się... nogi. Kobieta Saint Laurent w najbliższym sezonie będzie stawiała na takie fasony ubrań, by wyeksponować właśnie dolną część ciała.

Reklama

Zobaczcie te ultra kobiece ujęcia w naszej galerii! Według Was nie epatują zbytnio nagością?

Reklama
Reklama
Reklama