Reklama

Kolekcje tworzone przez dom mody Helmut Lang za każdym razem urzekają oszczędnymi w formie monochromatycznymi ubraniami, które doskonale wpasowują się zarówno w dzienne, jak i wieczorowe zestawy. Ponadczasowe stylizacje według zasad klasycznej elegancji cieszą się dużą popularnością, a przez to marka nie zaskakiwała swoimi pomysłami. Aż do tej pory!

Reklama

Światło dzienne ujrzała właśnie kampania The Women of Wales, do której brand zatrudnił... grupę starszych, walijskich kobiet. W ten sposób pragnęli podkreślić, że moda nie poddaje się pokoleniowym stereotypom.

Fotografka Alexandra Leese w wywiadzie dla The Independent powiedziała: „Chciałam celebrować kobiety w wieku często pomijanym w mediach głównego nurtu. Ważne było, aby pokazać, że styl i pasja nie są zarezerwowane dla młodych ludzi. (...) Chcieliśmy znaleźć kobiety z historią do opowiedzenia, która zainspiruje ludzi i wywoła uśmiech na ich twarzach. Zdałam sobie sprawę, że robienie zdjęć prawdziwym ludziom i pokazywanie ich historii i kultury w sposób inspirujący i pozytywny było czymś, co naprawdę robi wrażenie na widzach. Walia wydawała się idealnym wyborem, ponieważ Luke, reżyser i Charlotte, stylistka i reżyserka castingu, mają walijskie korzenie. Walia to piękne miejsce z bogatą, ale niedocenianą kulturą. Pomyślałam, że zasługuje na trochę więcej medialnego czasu”.

Reklama

Zobaczcie te niezwykłe ujęcia w naszej galerii! Podoba Wam się taki pomysł prezentacji kolekcji na jesień i zimę tego roku?

Reklama
Reklama
Reklama