Niezwykła kolekcja biżuterii marki Rosa!
Zobaczcie piękną kampanię autorstwa Agnieszki Kuleszy & Łukasza Pika!
Inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji polskiej marki Rosa były prace niemieckiego artysty Karla Blossfeldta, który fotografował rośliny w dużym powiększeniu.
Ujęło mnie, jak Blossfeldt patrzył na rośliny. Podchodził do nich w niemal studyjny sposób. Na jego fotografiach przyroda pełna jest rzeźbiarskich form dopracowanych w najmniejszym szczególe. Udało mu się uchwycić niezwykłe piękno zamknięte w naturalnych formach liści, kwiatów i główek nasiennych
tłumaczy projektantka marki Agnieszka Rosa.
Perły jak kwiaty
Aby proste i z pozoru klasyczne formy zwracały uwagę detalem, w poprzednich kolekcjach Agnieszka Rosa stosowała efekt młotkowania złota. W tym sezonie wprowadziła nową fakturę – grawerowane kropki o różnej wielkości i głębokości. Dzięki niej medaliony, pierścionki i kolczyk Mountain Ash fakturą przypominają powierzchnię wydrążonej kroplami deszczu skały. Ręczne frezowanie sprawia, że wzór za każdym razem wygląda inaczej. Motyw kropek pojawia się w kolekcji wielokrotnie. Znajdziemy go m.in. na dużych sygnetach Black Lilac, naszyjnikach Black Poppy, Holly i Daisy. Agnieszka zdecydowała się ozdobić nimi także perły: każda z nich jest precyzyjnie nawiercana i wzbogacona kuleczkami. W takim wydaniu perły przypominające kształtem kwiat koniczyny nabrały wyrazistości i nowoczesnego charakteru. Klasyczne perły znajdziemy w kolczykach i naszyjnikach Snowberry, dla których inspiracją były owoce śnieguliczki białej. Kolekcje marki Rosa dostępne są w dwóch butikach stacjonarnych w Warszawie i Poznaniu oraz na stronie internetowej www.rosachains.com.
Kampania Rosa na jesień/zimę 2019
Do stworzenia kampanii Agnieszka Rosa po raz kolejny zaprosiła Agnieszkę Kuleszę i Łukasza Pika. Projektantka dała duetowi fotografów wolną rękę.
Wysłałam Agnieszce i Łukaszowi zdjęcia biżuterii. Mam do nich pełne zaufanie, dlatego specjalnie nie opowiadałam im o moich inspiracjach. Byłam bardzo ciekawa, jak zinterpretują kolekcję, a oni odczytali ją idealnie
wyjaśnia Agnieszka Rosa. Zdjęcia zostały wykonane analogiem, wywołane metodą handprint, a następnie skanowane. Dzięki temu kolory są rozmyte, głębokie, ciepłe i bardzo jesienne. Zobaczcie sami!
1 z 34
Biżuteria marki Rosa na jesień 2019.
2 z 34
Biżuteria marki Rosa na jesień 2019.
3 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
4 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
5 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
6 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
7 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
8 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
9 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
10 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
11 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
12 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
13 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
14 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
15 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
16 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
17 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
18 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
19 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
20 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
21 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
22 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
23 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
24 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
25 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
26 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
27 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
28 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
29 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
30 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
31 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
32 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
33 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.
34 z 34
Kampania marki Rosa na jesień 2019.