Reklama

Najnowsze projekty polskiej marki Kopi zostały wykonane z materiałów szlachetnych oraz mosiądzu. Motywem przewodnim całości są ręcznie wykonane łuski, oddające fakturę węża. Kolekcja składa się z kolczyków, nausznic oraz pierścionków. Dobrze znane klientkom Kopi podwójne nausznice ukazały się w zupełnie nowej odsłonie. Wszystkie zaprojektowane elementy można dowolnie komponować również z modelami z poprzedniej kolekcji.

Reklama

Kampania Kopi w stylu lat 90.

Interesującą nowością dopełniającą tę kapsułową kolekcję są pierścionki w formie obręczy oplatających palce. Można je również zawiesić na łańcuchu i nosić jako naszyjnik. Kampania prezentująca nowe modele wykonana została sprzętem analogowym oraz cyfrowym przez fotografkę młodego pokolenia Olę Golczyńską. Sesja zainspirowana została latami 90, a widoczne w niej połączenie sportowego stylu oraz złotej biżuterii, nawołuje do głównego nurtu modowego tych lat. Podoba nam się, że projektantka marki Natalia Kopiszka nie ustaje w poszukiwaniu nowych rozwiązań, dzięki którym ręcznie wykonana biżuteria staje się jeszcze bardziej wyjątkowa.

Biżuteria Kopi ma być dopełnieniem stylu i elementem, który podkreśla kobiecość

Reklama

powtarza. Nowa kolekcja jest już dostępna w butiku Kopi przy ulicy Nowogrodzkiej 40 w Warszawie, a także online na www.kopi.com.pl.

Reklama
Reklama
Reklama