Oto najnowsza kolekcja biżuterii polskiej marki KOPI
W zmysłowej kampanii wystąpiła modelka plus size!
Motywem przewodnim najnowszej kolekcji polskiej marki KOPI na jesień i zimę 2019/2020 są przestrzenne formy, wśród których znajdują się m.in. kobiece kształty oraz dłonie. Występują one w formie kolczyków, pierścionków, naszyjników oraz nausznic. Uzupełnieniem kolekcji są minimalistyczne kolczyki wysadzane cyrkoniami oraz nowa wersja sygnetów, które nawiązują do zmysłowych kobiecych kształtów. Co warto podkreślić, wszystkie niezwykłe formy z najnowszej kolekcji KOPI zostały wyrzeźbione przez polskich jubilerów i rzemieślników.
Kampania KOPI przeciw stereotypom piękna
Projektantka marki Natalia Kopiszka nie ustaje w poszukiwaniu nowych rozwiązań, dzięki którym ręcznie wykonana biżuteria staje się jeszcze bardziej wyjątkowa.
Biżuteria KOPI ma być dopełnieniem stylu i elementem, który podkreśla kobiecość. Najnowsze projekty to poszerzenie ulubionych wzorów z pierwszych kolekcji. Chcąc nadać im nowe życie, zdecydowałam się nadać im formę przestrzenną i bardziej realistyczną
dodaje.
Kolekcję na sezon jesień - zima 2019/2020 promuje sesja zdjęciowa autorstwa Daniela Jaroszka. Pomysł na zaproszenie do kampanii modelki plus size to chęć przełamania stereotypów dotyczących piękna. Nowa kolekcja jest dostępna w butiku KOPI przy ulicy Nowogrodzkiej 40 w Warszawie, a także online na www.kopi.com.pl
1 z 9
Kampania najnowszej kolekcji KOPI na jesień - zimę 2019/2020.
2 z 9
Kampania najnowszej kolekcji KOPI na jesień - zimę 2019/2020.
3 z 9
Kampania najnowszej kolekcji KOPI na jesień - zimę 2019/2020.
4 z 9
Kampania najnowszej kolekcji KOPI na jesień - zimę 2019/2020.
5 z 9
Kampania najnowszej kolekcji KOPI na jesień - zimę 2019/2020.
6 z 9
Kampania najnowszej kolekcji KOPI na jesień - zimę 2019/2020.
7 z 9
Kampania najnowszej kolekcji KOPI na jesień - zimę 2019/2020.
8 z 9
Kampania najnowszej kolekcji KOPI na jesień - zimę 2019/2020.
9 z 9
Najnowsza kolekcja biżuterii marki KOPI na jesień - zimę 2019/2020.