Reklama

Motywem przewodnim najnowszej kolekcji polskiej marki KOPI na jesień i zimę 2019/2020 są przestrzenne formy, wśród których znajdują się m.in. kobiece kształty oraz dłonie. Występują one w formie kolczyków, pierścionków, naszyjników oraz nausznic. Uzupełnieniem kolekcji są minimalistyczne kolczyki wysadzane cyrkoniami oraz nowa wersja sygnetów, które nawiązują do zmysłowych kobiecych kształtów. Co warto podkreślić, wszystkie niezwykłe formy z najnowszej kolekcji KOPI zostały wyrzeźbione przez polskich jubilerów i rzemieślników.

Reklama

Kampania KOPI przeciw stereotypom piękna

Projektantka marki Natalia Kopiszka nie ustaje w poszukiwaniu nowych rozwiązań, dzięki którym ręcznie wykonana biżuteria staje się jeszcze bardziej wyjątkowa.

Biżuteria KOPI ma być dopełnieniem stylu i elementem, który podkreśla kobiecość. Najnowsze projekty to poszerzenie ulubionych wzorów z pierwszych kolekcji. Chcąc nadać im nowe życie, zdecydowałam się nadać im formę przestrzenną i bardziej realistyczną

Reklama

dodaje.
Kolekcję na sezon jesień - zima 2019/2020 promuje sesja zdjęciowa autorstwa Daniela Jaroszka. Pomysł na zaproszenie do kampanii modelki plus size to chęć przełamania stereotypów dotyczących piękna. Nowa kolekcja jest dostępna w butiku KOPI przy ulicy Nowogrodzkiej 40 w Warszawie, a także online na www.kopi.com.pl

Reklama
Reklama
Reklama