Reklama

Elegancja, romantyzm, odrobina drapieżności i flirt z latami 70. - tak prezentuje się kampania najnowszej kolekcji Age is just a number Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20. Utrzymane w minimalistycznym stylu zdjęcia autorstwa Marcina Kempskiego prezentują zaskakującą interpretację stylu hippie przedstawionego w nowoczesnym wydaniu, natomiast delikatna uroda modelki Kasi Struss dodaje mocnym sylwetkom lekkości. Klasyczna czarno-biała fotografia i stonowana paleta barw zdjęć wykonanych w kolorze stanowi perfekcyjne tło dla eklektycznych sylwetek.
Nowa kampania to ukłon w stronę wszystkich kobiet, niezależnie od ich wieku. Projektant zachęca w niej kobiety, aby nie zajmowały się liczbami, a zamiast tego skupiły się na swojej percepcji - to ona określa kim jesteśmy i jak się czujemy.

Reklama

Jesienna paleta Łukasza Jemioła

Prezentowane na fotografiach ubrania to przede wszystkim wiązane koszule, dzianinowe swetry i bluzki, obok których znalazły się takie kroje, jak różnego rodzaju marynarki, spodnie z wysokim stanem, jeansy i ciepłe płaszcze. Nowa kolekcja to elegancka, jesienna paleta barw. W kolekcji nie zabrakło również odważnych nadruków: malarskich kwiatów i motywu pantery. Poza wyjątkowymi krojami, kolekcja Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20 to również wysokiej jakości takiny i wykończenie. Projektant wykorzystał takie szlachetne materiały jak kaszmir, jedwab, welur, żakard, cupro czy wełna.
Nowa kolekcja Łukasza Jemioła będzie dostępna stacjonarnie, w butiku przy ul. Mokotowskiej 26 w Warszawie, w Łodzi, w CH Manufaktura przy ul. Karskiego 5, oraz online na www.jemiol.com/pl

Reklama
Reklama
Reklama