Reklama

Marka COS przedstawia kampanię na sezon wiosna i lato 2020. Zdjęcia nowej kolekcji autorstwa cenionej fotografki Zoë Ghertner przedstawiają najnowsze projekty marki, które tradycyjnie łączą w sobie elementy eleganckiej klasyki i jednocześnie odwołują się do krojów odzieży roboczej. Kampanię utrzymano w oszczędnym stylu typowym dla fotografii Ghertner. Wyraziste portrety wykonano w ciepłym blasku naturalnego światła, a wyrafinowany charakter projektów został podkreślony zbliżenia i subtelne, rzeźbiarskie pozy. Dzięki dyskretnej stylizacji na zdjęciach udało się uchwycić intymny związek pomiędzy modą, a noszącymi ją ludźmi. Powiedzmy jeszcze, że w nowej kampanii w stylizacjach Hannes’a Hetty pozowali Freja Beha Erichsen oraz modele George Okeny i Yang Hao.

Reklama

COS kolekcja na wiosnę 2020

Minimalistyczne tło pozwala wybrzmiewać palecie sezonowych barw. Surowy fundament kolekcji, utrzymany w miękkich beżach i surowych szarościach raz po raz przełamują akcenty elektrycznego błękitu, szminkowej czerwieni i głębokiego indygo. Ponadczasowy styl COS wzbogacają też nowoczesne rozwiązania technologiczne: lśniąca tkanina o ciasnym splocie i woskowany dżins. COS jak zwykle nie zawiódł miłośników wyrafinowanego, skandynawskiego minimalizmu.

Reklama
Reklama
Reklama