Te zdjęcia wywołają dziś uśmiech na Waszych twarzach!
Zobaczcie niezwykłą kampanię z uroczymi dziećmi
Bez wątpienia to dzieci są najcięższymi „obiektami” do fotografowania. Nie pozują, są zawsze w ruchu, momentalnie zmieniają im się humory... Równocześnie kieruje nimi autentyczność i naturalność, przez co ich zdjęcia wywołują tak wiele emocji.
Z tego powodu naszą uwagę zwróciła kampania polskiej firmy Roe & Joe, która urzeka prostotą i delikatnością. Mali modele są ubrani w najnowszą kolekcję Close to nature, wykonaną z pochodzących z recyklingu tkanin i według zasady „zero waste”. Co ciekawe, marka nie wyrzuca nawet skrawków tkanin, a tworzy z nich sznurki do związywania paczek!
Skąd ten pomysł? Założycielka firmy zdradziła, że to natura stała się inspiracją do stworzenia kolekcji, a marzenie o beztroskim dzieciństwie pociech powodem założenia marki. Karolina Jakimiak-Kwaśniewska chce w ten sposób zabrać najmłodszych w świat dziecięcych ubranek i dodatków, które swoją prostotą i elegancją wpiszą się w piękno przyrody oraz podkreślą urok maluchów i subtelność ich ciał.
Jej projekty wyróżniają się minimalistycznym stylem i dbałością o detale, a dominują w nich stonowane kolory, jak odcienie bieli, szarości, zieleni czy burgundu. Sesja, która została wykonana małym modelom również oddaje politykę marki, pokazując roześmiane dzieci wśród pól i wiejskich krajobrazów.
Zobaczcie te niezwykle ujęcia w naszej galerii! Prawda, że są urocze?
1 z 10
Według założycielki harmonijne piękno natury i niewymuszona elegancja są tak naprawdę odzwierciedleniem dziecka.
2 z 10
W kolekcji jesień-zima 2018/19 znalazły się ubranka dla dziewczynek i chłopców od urodzin aż do 8. roku życia.
3 z 10
Koszule dla chłopców są zapinane na drewniane, biodegradowalne guziki.
4 z 10
Proste kroje sukienek dla dziewczynek dopełniają falbanki, delikatne marszczenia czy kieszonki wymierzone pod niewielką rączkę.
5 z 10
Ubranka są szyte ręcznie w Polsce przez lokalnych krawców.
6 z 10
Projekty mają sprawiać, by ci najmniejsi czuli w nich swobodę ruchów i ekspresję ciała.
7 z 10
Właścicielce marki zależy, aby rodzice, patrząc na dziecko ubrane w Roe & Joe, zamarzyli o prostym życiu w zgodzie z naturą.
8 z 10
Kampanię charakteryzuje prostota, naturalność i delikatność.
9 z 10
Marka postawiła na naturalny len, organiczną bawełnę czy tę w 30% pochodzącą z recyklingu.
10 z 10
Kolekcja jest dostępna na stronie marki oraz w showroomie przy ulicy Koszykowej 59/19a w Warszawie.