Reklama

Bez wątpienia to dzieci są najcięższymi „obiektami” do fotografowania. Nie pozują, są zawsze w ruchu, momentalnie zmieniają im się humory... Równocześnie kieruje nimi autentyczność i naturalność, przez co ich zdjęcia wywołują tak wiele emocji.

Reklama

Z tego powodu naszą uwagę zwróciła kampania polskiej firmy Roe & Joe, która urzeka prostotą i delikatnością. Mali modele są ubrani w najnowszą kolekcję Close to nature, wykonaną z pochodzących z recyklingu tkanin i według zasady „zero waste”. Co ciekawe, marka nie wyrzuca nawet skrawków tkanin, a tworzy z nich sznurki do związywania paczek!

Skąd ten pomysł? Założycielka firmy zdradziła, że to natura stała się inspiracją do stworzenia kolekcji, a marzenie o beztroskim dzieciństwie pociech powodem założenia marki. Karolina Jakimiak-Kwaśniewska chce w ten sposób zabrać najmłodszych w świat dziecięcych ubranek i dodatków, które swoją prostotą i elegancją wpiszą się w piękno przyrody oraz podkreślą urok maluchów i subtelność ich ciał.

Jej projekty wyróżniają się minimalistycznym stylem i dbałością o detale, a dominują w nich stonowane kolory, jak odcienie bieli, szarości, zieleni czy burgundu. Sesja, która została wykonana małym modelom również oddaje politykę marki, pokazując roześmiane dzieci wśród pól i wiejskich krajobrazów.

Reklama

Zobaczcie te niezwykle ujęcia w naszej galerii! Prawda, że są urocze?

Reklama
Reklama
Reklama