Ubranie to nie tylko kawałek materiału. To nośnik emocji i wspomnień
„Ubierz życie w to, co cenne” – zachęca Answear.com w swojej kampanii na sezon jesień-zima 2024.
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że moda to forma sztuki wcale nie mniej szlachetna niż malarstwo czy rzeźba. Wymaga równie wielkiego talentu, ogromnej wyobraźni i ciężkiej pracy. A dzieło sztuki ma to do siebie, że – obok funkcji czysto dekoracyjnej – opowiada historie, przekazuje emocje i kryje w sobie mnóstwo znaczeń, które mogą się od siebie skrajnie różnić. Wszystko zależy od tego, kto na nie patrzy albo… kto je nosi. Nasze codzienne ubrania są sztuką użytkową – nie tylko sprawiają, że ładnie wyglądamy i dobrze się czujemy, ale niosą ze sobą jakiś przekaz. Zaklęte są w nich nasze emocje, przekonania i wspomnienia. Często potrafią wyrazić i „pamiętają” więcej niż my sami.
Moda – nasza wierna towarzyszka
Z takim podejściem do mody zdecydowanie zgadza się Answear.com. Doskonale widać to w najnowszej kampanii jesień-zima 2024. Sama w sobie jest małym dziełem sztuki, ale pozostaje blisko życia, tak samo jak ubrania marki. Nie są one tylko pięknym, ale pustym w środku opakowaniem. To fascynujące opowieści o nas, naszych doświadczeniach i o momentach, które nas ukształtowały. Towarzyszą nam wiernie w ważnych chwilach, dodają odwagi i pewności siebie – dokładnie tak, jak robi to oszałamiająca, pełna mocy i charakteru, czerwona sukienka. Dzięki niej aktorka i modelka Fatima Brunengo stała się personifikacją odwagi i pewności siebie.
Czerwień jest kolorem, który zawsze przyciąga uwagę, ale w tej stylizacji staje się symbolem siły i niezależności
– mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.
Kampania została zrealizowana w magicznej Lizbonie i łączy poetycką tonację z wyjątkową dbałością o detale. Każde ujęcie jest dopieszczone, aby jak najcelniej utrwalić piękno chwili, które warto zachować na zawsze. Słynne portugalskie saudade świetnie komponuje się z jesienną nostalgią, emocjonalnością i refleksyjnością. Stelli Consonni, reżyserce filmu promującego kampanię, po mistrzowsku udało się uchwycić subtelne emocje i atmosferę łączącą codzienność z nutą luksusu. – Stella ma niezwykły dar przekładania emocji na obraz – to, co widzimy na ekranie, to nie tylko moda, ale i życie samo w sobie – dodaje Marta Sawicka.
Answear.com – hołd dla jakości i piękna
Sklep online Answear.com i jedyny stacjonarny Answear Concept Store w Warszawie to prawdziwy raj dla klientów szukających starannie wyselekcjonowanych produktów od światowych marek premium. Wszystkie dostępne tam ubrania i akcesoria są przykładami ponadczasowego stylu i elegancji, które świetnie sprawdzą się zarówno w codziennych stylizacjach, jak i podczas wielkich wyjść. Posłużą nam przez długie lata i będą świadkami wielu pięknych i ważnych momentów. To rzeczy, która nie tylko pięknie wyglądają, ale niosą ze sobą mnóstwo znaczeń.
Moda w komunikacji marki jest czymś więcej niż tylko ubraniem – to sposób na wyrażenie siebie, na pokazanie światu, kim jesteśmy i co jest dla nas ważne. Rzeczy towarzyszą nam w ważnych momentach. Są zapisem naszych uczuć i wspomnień. Mogą nas ośmielać, by sięgać po nieznane, pozwolić zaistnieć w czyjejś świadomości albo być odpowiedzią na codzienne wyzwania. Ostatecznie schodzą na dalszy plan, bo najcenniejsze pozostanie to, co dzięki nim zyskaliśmy. W nowej kampanii na sezon wiosna-lato 2024 z answear.com ubieramy życie w to, co cenne.
Materiał promocyjny marki Answear.com