Wyrafinowana prostota w kolekcji Gino Rossi na sezon jesień-zima 2021
Dopracowane formy nie wymagają ozdobników
Szlachectwo zobowiązuje. Minimalizm najwyższej próby to hasło przewodnie nowej kolekcji dodatków dla niej i dla niego od Gino Rossi.
Architektura, dizajn i moda nieustannie się ze sobą przeplatają. W projektach nowoczesnych budynków widać inspiracje modernizmem, we wnętrzach do łask powróciły klasyki z lat 50., 60. i 70., a w modzie już od kilku sezonów najmocniejszym trendem jest retro. Nieprzypadkowo w minimalistycznej sesji zdjęciowej duetu Wunsche i Samsel dla Gino Rossi za scenografię posłużyły kultowe meble z minionych lat. Ich opływowe kształty, naturalne kolory i szlachetne materiały eksponują skórzane dodatki o rzeźbiarskich formach.
W kolekcji dla niej na sezon jesień-zima 2021 dominują botki, kozaki i mokasyny. Te na stabilnej podeszwie, w odcieniu off-white, zdobione zamkiem błyskawicznym z boku, nawiązują do mody Y2K, jednocześnie wybiegając w przyszłość. Kozaki z szeroką cholewką to połączenie fasonów oficerek i kaloszy, a te z wysoką, marszczoną cholewką, wsparte na słupku, to ukłon w stronę ikon lat 70. XX wieku – Jane Fondy, Bianki Jagger czy Jerry Hall. Nie można przejść obojętnie także obok wojskowych traperów, lakierowanych botków na cienkim obcasie, czy mokasynów we włoskim stylu. Większość modeli jest pozbawiona zbędnych ozdobników – tu bronią się neutralne kolory, perfekcyjne proporcje i intrygujące faktury. Wśród torebek przeważają miękkie formy, łączące worek z kuferkiem, pikowane na łańcuszku oraz shopperki XXL.
Dla niego też przewidziano duże torby, które pomieszczą nawet rakietę do squasha, a oprócz tego, aktówki do pracy, saszetki przewieszane na szyi i weekendowe nerki.
Na zdjęciach oglądamy holenderską supermodelkę Birgit Kos, znaną, m.in. z okładki „Vogue Polska”, której towarzyszy „duński książę”, jeden z najbardziej utytułowanych modeli świata, Mathias Lauridsen.
Kolekcja Gino Rossi jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Zdjęcia: Wunsche i Samsel / Visual Crafters
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Modelki i modele: Birgit Kos / The Society NY oraz Mathias Lauridsen / Scoop Models
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Wilson
Włosy: Kacper Rączkowski / Buku Team
Scenografia: Anna Szczęsna
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Dom produkcyjny: Warsaw Creative
Materiał powstał z udziałem marki CCC