badura-na-sezon-wiosna-lato-2022
Fot. Łukasz Pukowiec
VIVA! Tylko u nas

Szlachetne wyrafinowanie w kolekcji marki Badura na sezon wiosna-lato 2022

Odcienie bieli, czerni i czekolady, geometryczne formy, biżuteryjne detale – w kolekcji marki Badura nie ma ani jednego przypadkowego elementu

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 28 kwietnia 2022 13:38
badura-na-sezon-wiosna-lato-2022
Fot. Łukasz Pukowiec

Biel i czerń, szachownica, skórzane meble – kampania marki Badura na sezon wiosna-lato 2022 nie wymaga pełnej przepychu oprawy. Minimalistyczna scenografia sesji nawiązuje do nowej kolekcji butów i torebek. „Efekt wow” daje prostota, która dzięki szlachetnym detalom staje się wyrafinowana.

W kolekcji dla niej buty i torebki zdobią biżuteryjne łańcuszki. Dzięki nim mokasyny na masywnej podeszwie nawiązują do włoskiego szyku, te na płaskiej podeszwie w odcieniu baby blue nabierają luksusowego charakteru, a sandały na szpilce przywołują imprezową modę lat 80. XX wieku.

badura-na-sezon-wiosna-lato-2022
Fot. Łukasz Pukowiec

Ten sam motyw przewodni pojawia się na torebkach. Te pikowane na łańcuszku, które można nosić na ramieniu, w dłoni albo jako kopertówkę, kojarzą się z chanelowskim szykiem. Biżuteryjne detale znalazły się także na listonoszkach lub kuferkach. Prawdziwa it-bag to kuferek z klamrą.

badura-na-sezon-wiosna-lato-2022
Fot. Łukasz Pukowiec

Jeszcze bardziej minimalistyczne, niemal ascetyczne, są męskie sneakersy do kostek, w miejskim klimacie oraz jasne sztyblety na masywnej podeszwie. Buty sportowe dla niego utrzymano w stylu retro – łączą panele w odcieniach karmelu, caffe latte i bieli. Oprócz tego, w kolekcji pojawiają się granatowe sneakersy, wpisujące się w marynarski styl. Jako że modele sportowe na stałe weszły do codziennej mody, sneakersy modny mężczyzna nosi do chinosów i bomberek na weekend, a z garniturem do biura. Stonowane tonacje obuwia wpisują się w sezonowe trendy – na wybiegach oglądaliśmy męskie looki w odcieniach czekoladowego brązu, toffi i piasku.

badura-na-sezon-wiosna-lato-2022
Fot. Łukasz Pukowiec

Za nowoczesną sesją stoi ekipa najlepszych polskich specjalistów. Zdjęcia przygotował Łukasz Pukowiec, który ostatnio stworzył kampanię dla JW Andersona, za stylizację odpowiedzialna była Agnieszka Ścibior, jedna z najbardziej utytułowanych polskich stylistek, a makijaż to dzieło Marianny Yurkiewicz, pracującej za kulisami największych tygodni mody.

Kolekcja Badura jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.

Zdjęcia: Łukasz Pukowiec
Asystent fotografa: Michał Grzeszczakowski
Stylistka: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Marianna Yurkiewicz
Włosy: Łukasz Pycior
Modelki: Mariana Santana, Luca Lemaire
Scenografia: Anna Szczęsny
Produkcja: Olga Janicka

Materiał powstał z udziałem marki CCC

TAGI #moda #CCC #Badura

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARIA DĘBSKA ma 31 lat i na koncie wiele wspaniałych ról. Nam opowiada o tym, dlaczego nie została pianistką, gdzie najlepiej łapie dystans i za co kocha podróże. AGATA WĄTRÓBSKA I JANUSZ CHABIOR w dowcipnej i pełnej czułości rozmowie o swoim związku, ukochanych psach i magii małżeńskiej obrączki. MOHAMED AL-FAYED: egipski miliarder, właściciel paryskiego Ritza, ojciec kochanka księżnej Diany, bohater „The Crown”. Kim jest naprawdę? KASPER BAJON: scenarzysta, pisarz, reżyser. Fachu filmowego uczył się od swojego ojca, reżysera Filipa Bajona. Czy dziś słucha jego uwag?