Szalone lata 70. w kapsułowej kolekcji Don’t Be Shy Jenny Fairy
To nie są dodatki dla nieśmiałych
Botki na słupku spodobałyby się takim ikonom stylu jak Cher, Ali MacGraw czy Bianca Jagger, a torebki o dwóch różnych kształtach przykuwają wzrok modnymi marszczeniami.
O tych botkach mogłaby śpiewać Nancy Sinatra w feministycznym przeboju „These Boots Are Made For Walkin’”, podobne nosiła Margot Robbie w filmie „Pewnego razu… w Hollywood”, osadzonym w Fabryce Snów przełomu lat 60. i 70., a teraz ten awangardowy fason pojawił się na wybiegu Prady. Botków w klimacie retro poszukuje się też namiętnie na platformach Depop, Etsy i Vinted.
Najmodniejsze buty sezonu znalazły się w kapsułowej kolekcji Don’t Be Shy Jenny Fairy przeznaczonej dla dziewczyn, które trendy mają w małym palcu. Choć bohaterka sesji, polska top modelka Emilia Nawarecka, na zdjęciach Zuzy Krajewskiej zakrywa twarz, wcale nie jest nieśmiała. Akcesoria mówią za nią.
Jej botki są wyraziste, choć lekkie. Wyróżniają się szeroką cholewką, stabilnym słupkiem i nie-znacznymi koturnami, które budują proporcje sylwetki. Do wyboru przewidziano cztery odcienie: czarne, karmelowe, czekoladowe i w gołębiej szarości. Jak je nosić? W zestawie z trapezowymi mini à la Mary Quant, seksownymi szortami i skórzanymi płaszczami.
Uzupełnieniem stylizacji są miękkie torebki z marszczeniami. Model podłużny dostępny jest w czterech kolorach, tak jak buty, a większy, o prostokątnym kształcie, w czerni i karmelu.
Gwiazda sesji Emilia Nawarecka, jedna z najjaśniejszych gwiazd polskiego modelingu, wystąpiła ostatnio na okładce francuskiego „L’Officiela” oraz w kampaniach Emporio Armani, Bizuu i Misbhv. Na artystycznych fotografiach Zuzy Krajewskiej, która jak nikt inny rozumie kobiece ciało i potrafi ukazać je w najbardziej zmysłowej, choć naturalnej formie, top modelka przeobraża się w ikonę stylu lat 70. – długowłosą, długonogą i tajemniczą.
Kolekcja kapsułowa Jenny Fairy jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Zdjęcia: Zuza Krajewska
Modelka: Emilia Nawarecka / Division
Stylizacja: Karolina Gruszecka
Makijaż: Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Witek
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Materiał powstał z udziałem CCC