Reklama

Kiedy zobaczyłyśmy biżuterię marki Tambourine & Co. od razu się nią zauroczyłyśmy. Modele są delikatne, kobiece, ale jednocześnie bardzo uniwersalne. Można je nosić zarówno do eleganckich stylizacji, jak i tych codziennych. Uwielbiamy taką biżuterię! Minimalistycznie i elegancko! Do tego ceny są przystępne, a jakość wyjątkowa. Chcecie poznać markę Tambourine & Co lepiej? Zobaczcie co nam opowiedzieli o sobie i swojej pracy!

Reklama

Kiedy powstała Wasza marka?

Marka Tambourine & Co. powstała w maju 2020, kiedy obostrzenia związane z pandemią zaczęły odbijać się na działalności, związanej z papeterią ślubną. Z rozumianych względów zleceń papeteryjnych było mniej, musiałam pomyśleć nad gałęzią niezależną od aktualnej sytuacji w kraju. Finalny kierunek Tambourine & Co. był spontaniczną decyzją. Nazwę miałam gotową od pewnego czasu, wiedziałam, że chciałabym wygenerować kolejną markę kreatywną, w której bawię się formą i kolorem. Marka miała być bliska naturze, myślałam o ceramice lub odzieży. Lockdown te plany skomplikował, nie mogłam pozwolić sobie na działalność, która wymagałaby większych inwestycji i osób trzecich na początku drogi.

Rozumiem, to znaczy że działasz w pojedynkę?

Nie, działamy razem z moim mężem! Kuba jest inżynierem, pracuje w oprogramowaniach informatycznych, ja jestem studentką piątego roku psychologii, swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w marketingu i reklamie międzynarodowych marek. Po tym, jak zostałam mamą, stworzyłam pracownię graficzno-papierniczą Papeteria Dobroci, w której realizowałam zamówienia na minimalistyczne zaproszenia ślubne, winietki, menu, ale też logotypy i identyfikację wizualną marek, o podobnej estetyce. Biżuteria to moja nowa przygoda.

Kiedy powstały pierwsze projekty biżuteryjne Tambourine & Co?

Pracowałyśmy z przyjaciółką nad jej nową działalnością biżuteryjną dla mam i przy okazji tych prac, powstały pierwsze projekty dla Tambourine. Był to bardzo terapeutyczny czas, zaangażowanie w nowy projekt odciągało moją uwagę od niepokoju związanego z napiętą sytuacją na świecie, wraz z przyjaciółką wspierałyśmy się, wymieniałyśmy pomysłami i dobrze bawiłyśmy się tworząc coś wspólnie, mimo, iż ostatecznie, każda tworzyła coś dla siebie. Kiedy rozpoczęła się sprzedaż, Kuba przejął logistykę, zarządzanie magazynem i dotowarowaniem, zostawiając mi przestrzeń na całą kreatywną resztę, jak projektowanie biżuterii i identyfikacji marki, zdjęcia, komunikacja w social mediach. W tym podziale odnaleźliśmy się bez słów.

Wasza biżuteria jest bardzo kobieca, sensualna ma w sobie dużo lekkości? Dla kogo tworzycie?

Nasza biżuteria przyciąga głównie kobiety w wieku 18-44 lat, z czego największą grupę stanowią kobiety w przedziale wiekowym 25-34. Są to osoby o zbliżonej estetyce, minimalistyczne, eleganckie, ceniące kolory ziemi i ekologię. Nasza biżuteria wykonywana jest wyłącznie z naturalnych tworzyw; jedwabne nici, najwyższej próby srebro, pokryte 24 karatowym złotem, perły słodkowodne i kamienie mineralne. Całość pakujemy w ekologiczne papiery, nie używamy plastiku. Nasze pudełka wysyłkowe i bibuły wykonane są z papierów z recyklingu, podobnie jak pudełka jubilerskie, które posiadają certyfikat świadczący o kontrolowanej gospodarce leśnej. Od początku zależało nam na pokazaniu, że naturalne i przyjazne naturze rozwiązania mają w sobie niewymuszoną elegancję.

Życzę Wam powodzenia, mam nadzieję że klientek będzie przybywać!

Bardzo dziękujemy!

Reklama

Zapraszamy na stronę internetową marki Tambourine & Co

Reklama
Reklama
Reklama