Nowa kampania okularów marki JAI KUDO przenosi nas w niepowtarzalny klimat RETROFUTURO. Wyznacza wyraźny podział między wyróżniającymi się kolorami i mocnymi kształtami.

Reklama
mat. prasowe

Oprawy JAI KUDO na sezon wiosna/lato 2022

Barwna moc modelu SMALL WORLD, energia HUNGRY FOR LOVE, a może delikatność oprawy FRAGILE? To tylko przykłady na ogromną różnorodność odzwierciedlającą to, jaką marką jest JAI KUDO. W kolekcji królują oprawy metalowe, od klasycznych po różowe odcienie złota, z efektowym połyskiem lub matową powłoką, a także oprawy wykonane ze stali szlachetnej.

mat. prasowe

Ręcznie wykonane, acetatowe oprawy z flagowej kolekcji HANDMADE IN POLAND wyróżnia niespotykana kolorystyka, od ciemnych odcieni po unikatowe, kontrastujące połączenia. Każda kolekcja opraw JAI KUDO dedykowana jest miłośnikom mody okularowej i odważnego wzornictwa.

mat. prasowe

Nowa kampania JAI KUDO

Sesja zdjęciowa autorstwa Natalii Niedzieli została zrealizowana w poznańskim WSK Studio. Przed obiektywem fotografa stanęła modelka Maria Marecka z MODEL PLUS, której emanująca ciepłem uroda podkreśla wiosenno-letni charakter kolekcji opraw JAI KUDO. Stylizacje w naturalnej palecie barw przygotowała Weronika Judkowiak, o promienny make-up modelki zadbała Paulina Kurowiak, a fantazyjną fryzurę Karolina Kusa. Teatralno-muzealna scenografia, zaaranżowana przez Ulę Kaczmarek, nawiązuje do głównego nurtu nowej kolekcji, wariacji klasyki z awangardą, zaprojektowanej w estetyce trendu retrofuturo. Kampanię dopełnia film wizerunkowy w reżyserii Kamila Strudzińskiego z PAPERT PICTURES.

Fotograf: Natalia Niedziela
Stylistka: Weronika Judkowiak
Make-up: Paulina Kurowiak
Włosy: Karolina Kusa
Scenografia: Ula Kaczmarek
Produkcja: JAI KUDO

JAI KUDO subtelnie wprowadza nas w radosny nastrój, przywołując beztroskę wiosenno-letnich dni.

Więcej informacji na jaikudo-eyewear.com

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki JAI KUDO

Reklama
Reklama
Reklama