MODA A SAMOPOCZUCIE

Reklama

W ubiegłym roku bonprix przeprowadziło badanie „Fashion Report 2023”. Marka przeanalizowała informacje dotyczące preferencji kobiet w siedmiu europejskich krajach, rzucając światło na najistotniejsze podobieństwa i różnice. Oprócz zwyczajów zakupowych, raport dotyka takich zagadnień, jak pewność siebie czy postrzeganie własnego ciała.

Gosia Ohme skupiła się właśnie na psychologicznych aspektach raportu, zwracając uwagę na to, jak moda może wpływać na naszą samoocenę. Uczestnicy wzięli udział w dyskusji na temat roli mody w życiu codziennym oraz jej wpływu na kształtowanie poczucia własnej wartości. Poruszono kwestie związane z indywidualnym stylem, wyrażaniem osobowości poprzez ubrania oraz presją społeczną związaną z wyglądem. Dyskusja pozwoliła na wymianę doświadczeń i poglądów, ukazując, jak różnorodne mogą być podejścia do mody i samoakceptacji.

Mat. prasowe

LETNIE TRENDY I NIE TYLKO

W śniadaniu prasowym wzięli udział przedstawicie najważniejszych mediów modowych. Po prelekcji goście mieli okazję zapoznać się z produktami z linii Premium oraz z kolekcji jesienno-zimowej. Największym powodzeniem cieszyły się lniane ubrania o ponadczasowych krojach. Zaproszeni zwrócili również uwagę na stroje kąpielowe mające tzw. sustainable passport. Dzięki specjalnemu kodowi QR umieszczonemu na metkach produktu, klienci mogą się dowiedzieć, skąd pochodzą materiały, z których zostały wykonane kostiumy. Dodatkową atrakcją, uświetniającą cały event, było to, że każdy z gości otrzymał własny portret, wykonany na żywo podczas eventu przez ilustratorkę Alex Woronowską.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

ZACISZNY OGRÓD W CENTRUM MIASTA

Podczas wydarzeń modowych aspekt wizualny odgrywa niezwykle istotną rolę. Tym razem, dzięki urokowi ogrodu, w którym odbyło śniadanie, nie trzeba było wiele, aby wszystko prezentowało się pięknie. Stół przyozdobiono serwetami w pastelowych barwach oraz kolorowymi wazonami z sezonowymi kwiatami. Cała aranżacja świetnie harmonizowała z otoczeniem i zachwyciła wszystkich obecnych.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

Śniadanie prasowe zorganizowane przez markę bonprix było doskonałym rozpoczęciem dnia. Wykład poprowadzony przez Gosię Ohme i wspólna dyskusja z pewnością sprawiły, że goście poszerzyli swoje horyzonty, zgłębiając psychologiczne aspekty związane z modą i pewnością siebie.

Reklama

Materiał promocyjny marki bonprix

Reklama
Reklama
Reklama