Reklama

Hasłem przewodnim nowej kampanii Tatuum jest "powrót do prawdy". Marka postawiła na świeżość, emocje i naturalność i zrezygnowała z retuszu.

Reklama

W kampanii wzięli udział charyzmatyczni modele, o różnorodnych pasjach. Nora z Amsterdamu tworzy rzeźby i instalacje, Ben jest sportowcem. Amerykanka Michelle to pełnoetatowa mama trójki dzieci. Są wśród nich też młodzi Polacy - Hania z Warszawy i Staszek, student i instruktor narciarstwa z Zakopanego.

Jak na formułę kampanii zareagowali modele?

"Podoba mi się, bo to jest prawdziwe. Obecnie przecież wszystko, co powstaje odbiega od rzeczywistości?" – mówi Nora. Benowi natomiast kampania skojarzyła się z ekscytacją, jaka niegdyś towarzyszyła wizytom u fotografa. – Robił zdjęcia i poza nim nikt nie wiedział, czego można się spodziewać!

Bohaterowie sesji przypominają też, że atrakcyjni ludzie mają tyle samo niedoskonałości, co każdy. - To tylko kwestia wiary w siebie – twierdzi Hania.

Czy marka Tatuum obrała dobrą strategię? Zachęcamy do obejrzenia filmu!

Reklama

Polecamy też: Lena Dunham i Jemima Kirke z serialu „Dziewczyny” reklamują bieliznę. Bez retuszu i upiększeń!

Reklama
Reklama
Reklama