Reklama

Jesteś fanką skandynawskiego minimalizmu z domieszką lat 90.? A może wolisz boho, etno, folk i lata 70.? Ubrania są dla ciebie sposobem na poprawę nastroju czy wolisz raczej mroczne klimaty? W modzie nie ma złych odpowiedzi. Nadchodzący sezon pomieści wiele trendów, czasami pozornie się wykluczających. Na światowych wybiegach rządziły bowiem zarówno wygodne dzianinowe zestawy, oversizowe spodnie oraz ciepłe otulające płaszcze, jak i mile widziane w codziennych lookach cekiny, błysk, pióra i gorsetowe topy. Te kontrasty są bardzo widocznie również w najnowszych propozycjach luksusowego multibrandu Breuninger.

Reklama

Skandynawski minimalizm w stylu lat 90.

materiały prasowe

Jesienią i zimą w trendach z pewnością nie zabraknie ponadczasowej klasyki, eleganckiej prostoty i najlepszych materiałów w stonowanych kolorach. Będziemy nosić wełniane marynarki w połączeniu ze spódnicami, total looki w kolorze camelowym i grafitowym, klasyczne garnitury o męskiej linii oraz idealne na nadchodzące chłody ciepłe dzianinowe zestawy.

Styl Modern Ease, mający bardzo bogatą reprezentację w multibrandzie Breuninger, to najlepszy dowód na to, że prostota nie musi być monotonna. Łączenie rozmaitych faktur, krojów, kolorów i warstw sprawia, że pozornie klasyczne stroje stają się nowoczesne, świeże, a momentami nawet ekstrawaganckie. Ważną rolę grają tu też mocno oversize’owe sylwetki, które często zacierają granicę między tym, co damskie i męskie.

Powrót na łono natury

Nasze potrzeby i wymagania po dwóch latach pandemii bardzo się zmieniły. Widać to modzie i trendach na nadchodzący sezon, widać także w kolekcji Nature Spirit, której motywami przewodnimi są powrót do natury, poczucie harmonii, a także jednocząca ludzi idea walki o lepszą przyszłość dla naszej planety. Ta widoczna zmiana stylu życia i zmiana systemu wartości sprawiła, że przełożyła się na dominację stylu boho, etno i folk.

materiały prasowe

Wiele marek wprowadziło do swoich kolekcji skórzane komplety i sukienki, płaszcze w kolorze słonego karmelu, plecione peleryny z kolorowymi przeszyciami i frędzlami, często uszyte w patchworkowym stylu oraz dzianiny z babcinymi, ludowymi i etnicznymi wzorami. Skoro jesień i zima, to nie może zabraknąć ciepłych wełnianych zestawów o oversize'owych krojach i oryginalnych splotach, złożonych m.in. ze spódnic do kostek. Modne będą zarówno dzianinowe komplety w jednolitych barwach, jak i zdecydowane wzory czy melanż. To również wielki powrót lat 70., czyli sztruksu, skóry, spodni „dzwonów”, kraty oraz wszystkich odcieni brązu.

Nowa energia czy tajemnicza kraina?

Kontrasty to drugie imię sezonu jesień-zima 2022/23. Z jednej strony królować będą dystopijne, futurystyczne, mroczne barwy charakterystyczne dla punkowego stylu lat 90., z drugiej - koncepcja dopamine dressing ze swoimi intensywnymi i energetyzującymi kolorami, tak typowymi dla początku lat 2000.

materiały prasowe

Luksusowe marki, m.in. Hugo Boss, Marc O'Polo, Ganni czy Marc Cain, lansują total looki w soczystych odcieniach fuksji, czerwieni, bottega green (kolor przypominający odcień świeżo skoszonej trawy), elektryzującego fioletu czy szlachetnego kobaltu. Wyraziste, wibrujące printy w intensywnych kolorach - zarówno egzotyczne kwiaty i motywy roślinne, jak i graficzne futurystyczne wzory - przyciągają wzrok i dodają szarej rzeczywistości barw. Siłą napędową tego trendu są nasycone kolory i wyraziste wzory, koniecznie w wersji od stóp do głów.

Na przeciwnym biegunie znajduje się styl Mystery Land - mieszanka gotycko-futurystycznych klimatów ze stylem glamour. Wyróżnia się błyskiem, cekinami, transparentnymi materiałami, piórami i fasonami mocno podkreślającymi sylwetkę. Garniturowe fasony łączone są np. z czarnym transparentnym body i rajstopami, a nieodłącznym elementem sukienek, bluzek i swetrów są ultramodne wycięcia. Nie zabraknie też oczywiście cekinów, błyszczących tkanin i piór w stylu retro, które dodają stylizacjom szaleństwa.

Breuninger bardzo dba o swoich wiernych klientów - zapisz się więc koniecznie do newslettera i śledź najnowsze trendy oraz specjalne oferty.

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki Breuninger

Reklama
Reklama
Reklama