Oto najbardziej popularne ubrania i dodatki na Instagramie w 2018 roku!
Nosiły je kobiety na całym świecie!
- Paulina Filipowicz
Instagram już dawno nie jest tylko aplikacją, ale przestrzenią, gdzie możemy podziwiać najgorętsze trendy i najmodniejsze stylizacje. Przygotowaliśmy zestawienie najmodniejszych ubrań i dodatków na Instagramie, które nosiły gwiazdy, influencerki, a w ślad za nimi poszły kobiety na całym świecie. Nie mogło zabraknąć kultowego paska od Gucci czy oryginalnego projektu Off-White. Królowały także projekty w stylu retro, jak okulary w kształcie serca od Saint Laurent czy spódnica w cętki od Réalisation Par. Produkty, które znalazły się w naszym zestawieniu wypromowały takie gwiazdy Kendall Jenner, Gigi i Bella Hadid czy Kim Kardashian. Sprawdźcie, które produkty królowały na Instagramie w 2018 roku!
1 z 9
Okulary Saint Laurent „LouLou”
Styl retro niezaprzeczalnie powrócił, a okulary w kształcie serca od Saint Laurent są tego najlepszym dowodem. Podczas wakacyjnych miesięcy wyszukiwanie produktu w sieci wzrosło aż o 50 procent sprawiając, że okulary stały się jednym z najbardziej pożądanych produktów marki.
2 z 9
Spódnica Réalisation Par
Zwierzęce wzory królowały w każdej formie. Nic dziwnego, że spódnica w stylu retro od australijskiej marki zyskała taką popularność. Mowa o produkcie o nazwie Naomi. Warty 180 dolarów, wyprzedał się kilkukrotnie i zainspirował inne marki do stworzenia podobnych projektów.
3 z 9
Skarpetki Prada
Moda luksusowa w 2018 roku sprzedawała się bardzo dobrze, jak widać, nie tylko jeśli chodzi o duże projekty, ale także akcesoria. Na Instagramie nawet skarpetki mają znaczenie, a te od Prady robiły największe wrażenie. Influencerki nosiły je do sukienek, spódnic i krótkich spodenek.
4 z 9
Pasek Off-White „Industrial”
Pasek zaprojektowany przez Virgila Abloha zyskał ogromną popularność, jak większość projektów rozchwytywanego projektanta. Królował na Instagramie i w stylizacjach gwiazd m.in. Belli Hadid. Marka na swoim Instagramie opublikowała nawet instrukcję, jak poprawnie go nosić.
5 z 9
Jeansy Jonathan Simkhai
Jeansy od Jonathana Simkhai zainspirowane stylem wczesnych lat 2000, były hitem minionego lata. Po tym, jak w wiązanych spodniach pokazały się siostry Hadid, każda influencerka chciała je mieć!
6 z 9
Pasek Gucci
Czarny pasek ze złotą klamrą od domu mody Gucci to niezaprzeczalny hit roku 2018. Wszystkie fanki mody mają go w szafie, a na Instagramie prezentują go tworząc piękne stylizacje. Wypromowały go influencerki i modelki, jak Kendall Jenner i Rosie Huntington Whiteley, które wielokrotnie pozowały w nim do zdjęć.
7 z 9
Różowy kombinezon Ganni „Boiler”
Kombinezony były jednym z najgorętszych trendów 2018 roku. Instagram i szafy influencerek podbił różowy model „Boiler” od popularnej w mediach społecznościowych marki Ganni. Modne kombinezony mogliśmy znaleźć także w kolekcjach znanych sieciówek jak Zara i Mango.
8 z 9
Rajstopy Fendi
Gdy jedna z najbardziej znanych influencerek na świecie, Kim Kardashian, opublikowała na swoim profilu na Instagramie zdjęcie w rajstopach Fendi, można było przewidzieć wzrost popularności produktu. Rajstopy z logo domu mody wyprzedały się ze wszystkich sklepów na całym świecie.
9 z 9
Garnitur Chloé
Garnitur Chloé we wzory z koniem mogliśmy oglądać w stylizacjach sióstr z zespołu Haim czy brytyjskiej fashionistki Alexy Chung. Według statystyk, w jednym miesiącu produkt był wyszukiwany ponad 30 tysięcy razy! Założyła go także Elizabeth Gillies w serialu „Dynastia”.