Reklama

W przeciągu ostatnich miesięcy mogliśmy się przekonać, że nic nie jest bardziej trendy, niż powracająca moda z lat 90. Największe domy mody lansują elementy, które wydawałoby się, że już nigdy nie zmartwychwstaną, a kolejni influenserzy zdobywają fanów na Instagramie ze względu na swoje retro stylizacje. Tym bardziej może cieszyć wiadomość, że jedna z najbardziej kultowych polskich marek z tamtych czasów ogłosiła swoją reaktywację!

Reklama

Sami doskonale podsumowują: „Lata 90. W polskich domach wiszą obrazki z Papieżem Polakiem, meblościanki Kowalskich podpierają boazerię, a w telewizorach króluje Magda Masny i „Słoneczny Patrol”. Kiedy nadchodzi pora, żeby wstać sprzed odbiornika i zjeść mielonego z mizerią, trzeba najpierw założyć klapki. No właśnie, słowo klucz – klapki! Co ukazuje się przed oczami, kiedy je słyszycie? Nie oszukujmy się: widzicie KUBOTY”.

Czy nie mają racji? Wszyscy pamiętamy owe buty na stopach swoich ojców czy dziadków. Teraz jednak będą się delikatnie różnić od pierwowzorów. Nowe Kuboty to najwyższej jakości materiały (skóra naturalna wszędzie tam gdzie noga dotyka klapka) i polskie wykonanie.

Aktualnie w sprzedaży na stronie internetowej marki jest kolekcja Classic oraz specjalna linia z okazji Mistrzostw Świata. 27 czerwca odbędzie się premiera linii limitowanej Glow (wprost idealnej na każdy wixapol), a 19 lipca kolekcji Retro (podobno hołd dla niewyraźnie mówiących sprzedawców ze Stadionu Dziesięciolecia). W ofercie znajdziemy zarówno kultowe klapki, a także skarpetki czy plecaki.

Reklama

W najnowszej sesji wizerunkowej wzięli udział Mirosław Zbrojewicz, Agnieszka Żulewska oraz Maciej Musiałowski i idealnie oddali klimat lat 90. Zobaczcie w naszej galerii te niezwykłe ujęcia! Na pewno skuszą Was, by nabyć królewską parę polskich parkietów domowych.

Reklama
Reklama
Reklama