Reklama

Fikcyjne influencerki opanowują Instagram! W ostatnim czasie powstaje wiele kont wyimaginowanych postaci, a niektóre z nich biorą nawet udział w kampaniach wielkich domów mody. Naprzeciw nim wychodzi Noonoouri - modna laleczka, która jest fantazją, a jednocześnie... wzorem do naśladowania.

Reklama

Kim jest Noonoouri?

Powstała w 2012 roku. Wykreował ją 43-letni grafik z Monachium, Joerg Zuber, razem ze swoją agencją reklamową „Opium Effect”. Początkowo żaden inwestor nie był nią zainteresowany, dlatego w 2017 roku grafik sam wprowadził ją na rynek.

Wirtualna influencerka ma figurę lalki, mikroskopijny nos i ogromne oczy w stylu mangi. Od początku założeniem było, aby nie wyglądała realistycznie. Sam Joerg Zuber wyznał: „Noonoouri jest i pozostaje fikcyjną postacią. Ma to być rozpoznawalne dla każdego na pierwszy rzut oka”.

Gustuje w ubraniach Marca Jacobsa, Diora i Versace, a nawet promuje linię makijażu Kim Kardashian. Grafik utrzymuje: „W wieku pięciu lat kupiłem sobie swój pierwszy magazyn mody i od razu byłem tym światem zafascynowany. Blask, splendor, kreatywność. Od tego momentu Noonoouri istnieje w mojej głowie. Dla mnie moda oznacza wolność. A Noonoouri ma być jej ucieleśnieniem”. Ponadto ta influencerka ma charakter, jest weganką, nie nosi futer i opowiada się za zrównoważoną modą. „Dla mnie było ważne, żeby Noonoouri niosła przesłanie. Dzięki niej mam platformę, aby móc coś zmienić. Chcę skorzystać z tej szansy, ponieważ wielu prawdziwych influencerów robi to niestety zbyt rzadko”.

Reklama

Zobaczcie jej zdjęcia w naszej galerii! Możecie zajrzeć też na profil Noonoouri, który obserwuje już 270 tysięcy osób...

Reklama
Reklama
Reklama