Mikołaj Roznerski, Julia Wieniawa i Karolina Gilon w klimatycznym filmie prezentującym nową kolekcję H&M STUDIO AW17
Już wkrótce, 14 września, do wybranych sklepów stacjonarnych oraz to sklepu internetowego H&M trafi jesienno-zimowa kolekcja H&M STUDIO na rok 2017. Już dziś możesz zobaczyć nowy lookbook damskiej i męskiej kolekcji. Zobacz, co trafi do sprzedaży.
Potrzebujesz butów na zimową porę? Zobacz na Modago.pl buty zimowe męskie.
W ramach polskiej promocji jesienno-zimowej kolekcji H&M STUDIO powstał film, w którym udział wzięły gwiazdy.
Video: Magda i Adam / OUT OF OFFICE, Muzyka: Tiny Taste, Fot. backstage: Grzegorz Pastuszak
Zobaczymy w nim m.in aktora Mikołaja Roznerskiego, modelkę Karolina Gilon oraz aktorkę Julię Wieniawę.
Tegoroczna odsłona H&M STUDIO to kwintesencja romansu elegancji z luzem oraz nowoczesnego podejścia do łączenia tkanin – widać to zarówno w sylwetkach stworzonych dla pań, jak i panów.
H&M Studio Womenswear AW17
Inspirując się kreatywnością i energią Nowego Jorku, w nowej kolekcji H&M Studio Womenswear AW17, uliczny styl miesza się z wyrafinowaną elegancją.
Artystyczne printy graffiti zostały nonszalancko zmiksowane z męską kratą, podczas gdy mistrzowskie krawiectwo w zestawieniu z kobiecymi sylwetkami stworzyły mocne, ale czarujące połączenie.
Ta kolekcja opiera się na krawiectwie skupionym wokół kobiecej sylwetki. Ultra-kobiece detale zostały połączone z wpływami ulicznymi i punkową estetyką, tworząc ostry, ale równocześnie wyrafinowany efekt – mówi Pernilla Wohlfahrt, Head of Design i Creative Director w H&M.
Kolekcja odzwierciedla potrzeby współczesnej kobiety – wyraziste okrycia wierzchnie, delikatne sukienki, twarzowe dzianiny, uniwersalne elementy, które można łatwo miksować, akcesoria i wyrafinowane kolory – a mieszanie różnych tkanin tworzy bardziej graficzną strukturę w nowej odważnej odsłonie.
H&M Studio Menswear AW17
Męska kolekcja H&M Studio AW17 jest połączeniem tradycji z super-nowoczesnością.
Główne inspiracje czerpane były ze wspinaczki górskiej. Wiele sylwetek nawiązuje do surowego stylu alpinistów z lat 50.
Tworząc zestawienie tradycyjnej odzieży męskiej ze sportowym stylem wspinaczki górskiej stworzyliśmy jakość, która jest nowym akcentem w świecie mody. W kolekcji znajdują się kontrastujące materiały, a szczególny nacisk został położony na balans nowej, współczesnej sylwetki z klasyką – opisuje kolekcję Andreas Löwenstam, Head of Design, Menswear w H&M.
Klasyki odzieży wierzchniej, takie jak parka, bomberka czy płaszcz zostały opracowane na nowo, a towarzyszą im ciężkie dzianiny. Funkcjonalne detale, takie jak zintegrowane paski, guziki i ściągacze zostały skontrastowane ze świeżym, wyrafinowanym krawiectwem. Kolekcja jest techniczna, ale równocześnie wytworna – przenosi górskie zbocza na ulice miast.