Energia miasta i budząca się do życia natura w wiosennej kampanii Apart
Julia Wieniawa i Apart zabierają nas w podróż do Barcelony
Duże europejskie miasto i dzika, bujna przyroda – wydawałoby się, że to zupełnie odmienne scenerie. W najnowszej kampanii marki Apart udało się jednak połączyć ze sobą te dwa "żywioły". Tłem i inspiracją dla sesji zdjęciowej i filmu reklamowego była malownicza Barcelona - miasto kontrastów, w którym nowoczesność spotyka się z tradycją, a przyroda i nowoczesna architektura są sprzymierzeńcami.
Zobacz biżuterię prezentowaną przez Julię Wieniawę.
Dzięki kampanii możemy też podejrzeć, jaką biżuterię będziemy nosić tej wiosny. W stylizacjach od dawna związanej z marką Julii Wieniawy dominuje mistyczna symbolika i intensywne barwy, ale nie brakuje też klasyki z nowoczesnym twistem. Na zdjęciach Marcina Tyszki pełno jest soczystych zieleni, żółci, pomarańczy i lazurowych niebieskości, które symbolizują bogactwo i siłę przyrody, ale nie brakuje też stonowanych bieli, beżów i pudrowych różów, idealnie pasujących do eleganckiej i bardziej miejskiej odsłony stolicy Katalonii. Te akcenty kolorystyczne, a także wiosenne i "naturalne" symbole odnajdziemy również w biżuteryjnych propozycjach marki Apart na najbliższe miesiące.
Zobacz biżuterię prezentowaną przez Julię Wieniawę.
Najwięcej ciekawych nowości pojawiło się w kolekcjach La Donna i Kolory. Srebrna, złota i pozłacana biżuteria zwraca uwagę bezpretensjonalnym i oryginalnym designem w stylu boho, wielobarwnymi elementami (topazy, ametysty, kolorowe cyrkonie, szafiry, agaty - wyliczać można bez końca) i enigmatycznymi motywami dekoracyjnymi. Yin yang, księżyc, słońce, kwiat lotosu, łapacz snów, nieskończoność, gwiazdy - wszystkie te symbole mieszczą w sobie jakąś intrygującą tajemnicę. Z kolei listki, piórka czy koniczyny, ważki czy motyle są zwiastunem nadchodzącej pory roku. Te ostatnie zdobią piękny zestaw składający się z naszyjnika, bransoletki i kolczyków.
Zobacz biżuterię prezentowaną przez Julię Wieniawę.
Tej wiosny nie powinnyśmy bać się miksowania ze sobą pozornie niepasujących do siebie elementów. Marka Apart zachęca, aby jednocześnie zakładać kilka naszyjników lub bransoletek oraz aby zestawiać subtelne i delikatne pierścionki z odważniejszymi i bardziej widocznymi sygnetami. Złote naszyjniki wyglądają obłędnie w komplecie z pasującymi bransoletkami. Idealnym dopełnieniem każdej z tych stylizacji są nieśmiertelne kolczyki koła.
Zobacz biżuterię prezentowaną przez Julię Wieniawę.
Wśród propozycji marki Apart nie brakuje także biżuterii dla wielbicielek miejskiej klasyki. Diamenty i perły w przeróżnych widowiskowych konfiguracjach będą idealne na wielkie wyjście albo romantyczną kolację we dwoje. W subtelniejszych wydaniach można je nosić na co dzień, do pracy czy na spacer.
Apart wspiera Ukrainę
Wiosenną kampanię marka Apart zrealizowała w styczniu tego roku w Barcelonie. W najgorszych koszmarach sennych nie przypuszczaliśmy, że kiełkujący od jakiegoś czasu konflikt pomiędzy Rosją a Ukrainą tak eskaluje. Wszyscy staramy się wspierać naszych sąsiadów z Ukrainy, jak tylko najlepiej możemy. Także marka Apart nie pozostała obojętna na ich los. 100 tysięcy złotych wpłaciła na specjalną zbiórkę SOS UKRAINA organizowaną przez Polską Akcję Humanitarną, której marka jest partnerem strategicznym.
Materiał powstał z udziałem marki Apart