Celebracja kreatywności w kampanii "Made of TOUS"
Dla TOUS najważniejsze jest, żeby doceniać młodych artystów i wspierać kreatywność
Najbardziej udana kampania to taka, która ucieleśnia luksus, opowiada historię marki i tworzy głębokie więzi z klientami. Od k-popowych techno-niedźwiadków aż po intymność letniego romansu, w swoich zaskakujących pracach twórcy kampanii „Made of TOUS” celebrują wartości, które zainspirowały całe pokolenia.
TOUS, hiszpańska ikona kreatywności, już od stu lat celebruje wartości, które inspirują całe pokolenia klientów do wyrażania siebie poprzez biżuterię i akcesoria. Nowa kampania zatytułowana „Esencja TOUS” to celebracja młodości, kreatywności, pasji, nonkonformizmu i zaangażowania – wartości obecnych w DNA marki TOUS od momentu otwarcia jej pierwszego sklepu w Katalonii w 1920 roku.
Kreatywność w najczystszej postaci
Kampania „Esencja TOUS” składa się z trzech różnych spotów, stworzonych przez trzech młodych artystów z firmy CANADA, którzy na nowo zinterpretowali istotę marki o stuletniej tradycji. Wyreżyserowane przez nich filmiki koncentrują się na emocjach, zamiast prezentować produkt i zapraszają do doświadczania różnych punktów widzenia marki.
W pierwszym z nich, zatytułowanym „Magic Nature”, 30-letnia reżyserka Nür Casadevall proponuje elektryzującą, senną wizję, w której błękit, woda, światło i muzyka zabierają nas w podróż w poszukiwaniu harmonii.
Kolejny film, „Oursin” (francuskie słowo oznaczające „jeżowca”, a także nazwa jednej z linii TOUS), to sensualne podejście 37-letniej Bàrbary Farré do tematu intymności między kochankami w szczycie letniego romansu.
Ostatnia z prac, dzieło kolektywu Manson o tytule „Turbo Chakras”, to wartka animacja wystylizowana na teaser fikcyjnego koncertu. Wykonana techniką cel shadingu wizja futurystycznych, inspirowanych k-popowymi klipami niedźwiadków w połączeniu z oldschoolową muzyką techno i dynamicznym montażem przedstawiają Barcelonę jako barwną metropolię przyszłości.
TOUS bawi się modą i sztuką
„Bycie firmą o stuletniej tradycji jest symbolem dziedzictwa, ale także adaptacji. W TOUS nieustannie pracujemy nad kształtowaniem naszej historii, będąc wiernymi naszemu DNA, jednocześnie szukając nowych sposobów nawiązywania kontaktów z naszymi klientami i całym społeczeństwem. W tym celu zainicjowaliśmy projekt transformacji w firmie TOUS Next i rozpoczęliśmy specjalną kampanię, w której wspieramy talenty i kreatywność” – podkreśliła Rosa Tous, wiceprezes TOUS.
Zaangażowani przez TOUS twórcy bawią się modą i sztuką, nie bojąc się odważnych, niesztampowych rozwiązań. Ich prace udowadniają, że tytułową esencją TOUS jest kreatywność, a jej źródłem jest głęboko zakorzenione w DNA marki zamiłowanie do sztuki i autoekspresji. Dzięki współpracy z młodymi, początkującymi artystami, TOUS pogłębia swój związek ze światem sztuki.
Materiał powstał z udziałem marki TOUS