Reklama

Sześć i pół miliona osób obserwujących jej konto na Instagramie zobaczyło ostatnio zdjęcie, na którym Caitlyn Jenner siedzi w sportowym stroju na ławce w siłowni. Krótka notka głosiła: „Jestem na zdjęciach z H&M. Nie mogę się doczekać, by pokazać wam więcej efektów tej inspirującej i zaskakującej współpracy”. W ten sposób świat dowiedział się, że najnowszą twarzą sieciówkowego giganta została gwiazda reality show „Z kamerą u Kardashianów”.

Reklama

Jenner dla H&M

Caitlyn Jenner będzie reklamowała sportową linię H&M. I łatwo można uzasadnić tę decyzję. W swoim poprzednim wcieleniu, jako Bruce Jenner, zdobyła przecież złoty medal w wieloboju na igrzyskach olimpijskich w Montrealu w 1976 roku. Przypomnijmy, że Bruce Jenner ujawnił(a) publicznie swoją tożsamość płciową podczas wywiadu telewizyjnego. Po separacji ze swoją trzecią żoną Kriss (byłą żoną Roberta Kardashiana, matką: Kim, Kourtney, Khloe i Roberta Kardashianów oraz Kylie i Kendall Jenner) w wieku 64 lat rozpoczął(a) proces zmiany płci. W 2015 roku Jenner, już jako Caitlyn, wystąpiła na okładce miesięcznika „Vanity Fair”, a jej przemiana była głównym wątkiem 10. sezonu „Z kamerą u Kardashianów”. Jeśli wy się w tym wszystkim nie pogubiliście, to miejmy nadzieję, że nie pogubią się też klienci H&M…
Na koniec powiedzmy jeszcze tylko, że H&M to nie pierwsza wielka firma, która zaprosiła Caitlyn Jenner do współpracy. Kosmetyczna marka M.A.C powierzył jej niedawno zadanie stworzenia własnej linii szminek. Dochód z ich sprzedaży będzie zasilał M.A.C Aids Fund’s Initiative.

Instagram Caitlyn Jenner

Caitlyn Jenner podczas zdjęć do kampanii sportowej linii H&M.

Polecamy też: Beyoncé zaprojektowała sportową kolekcję. Obiecuje, że będzie dobrze wyglądać na każdej figurze. Zobaczcie zdjęcia!

East News

W 2015 roku Caitlyn Jenner wystąpiła na okładce miesięcznika „Vanity Fair”.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama