Reklama

Artur Żmijewski to ceniony i znany z wielu rozpoznawalnych ról aktor, a od ponad dwóch lat ambasador marki JAI KUDO w ogólnopolskiej akcji "Czas na wzrok - bez ograniczeń". Kampania edukacyjna skierowana jest do osób po 40. roku życia, a jej celem jest popularyzacja wiedzy o prezbiopii i metodach jej korekcji, a także zachęcanie do regularnego badania wzroku.

Reklama

Na świat patrzę teraz inaczej. Staram się żyć chwilą, bo każda godzina jest ważna, każde spotkanie jest ważne.

Wyraźne widzenie to nie tylko komfort życia, to także szansa na lepszą przyszłość! - mówi Artur Żmijewski w filmie promującym nową kolekcję okularów JAI KUDO sygnowanych swoim nazwiskiem.

Iza Grzybowska

JAI KUDO x A. ŻMIJEWSKI to kolekcja opraw z linii HANDMADE zaprojektowana i wyprodukowana w Polsce z dbałością o każdy detal. Do jej wykonania użyto najwyższej jakości europejskich acetatów. To już druga kolekcja opraw we współpracy z aktorem, tym razem w zupełnie nowym designie, z zachowaniem klasycznych kształtów, które z pewnością przypadną do gustu wielu polskim klientom. Seria sygnowana nazwiskiem aktora to propozycja dla osób podążających za najnowszymi trendami w świecie optyki i doceniających ponadczasowe rozwiązania.

Iza Grzybowska

Kampania prezentująca kolekcję opraw odbyła się w Warszawie w przestronnym wnętrzu Studio Daylight na Kolejowej. Za obiektywem stanęła Iza Grzybowska, fotografka gwiazd i artystów, która słynie z rozpoznawalnych i wyrazistych porterów. Scenografia autorstwa Anny Tyślerowicz nawiązuje do naturalnej przestrzeni pracy aktora, dzięki czemu bohater sesji mógł poczuć się w nowej roli autentycznie. O stylizacje zadbał Marcin Kuberna, a o charakteryzację Pola Guźlińska. Podczas sesji powstał film wizerunkowy w reżyserii Przemka Mielniczuka z Eye One Studio, w którym uwagę przyciąga łagodna barwa głosu aktora.

Artur Żmijewski, ambasador marki JAI KUDO, a na co dzień aktor, z racji swojej profesji przywiązuje dużą wagę do wizerunku. W oprawach JAI KUDO chętnie pojawia się na oficjalnych wydarzeniach, takich jak Telekamery, gala Doskonałość Roku "Twojego Stylu" czy premiera filmu "Psy 3", w którym zagrał jedną z głównych ról.

Iza Grzybowska

Zapytany, dlaczego zdecydował się zostać ambasadorem marki JAI KUDO i za co docenia jej projekty, aktor odpowiada:

Okulary od zawsze stanowiły dla mnie element konieczny korekcji wzroku, w których przy okazji powinienem dobrze prezentować się w obiektywie kamery.

Na co dzień prowadzę bardzo aktywny tryb życia, dlatego cenię sobie komfort i jakość wykonania.

Gdy dowiedziałem się, że oprawy JAI KUDO z limitowanej edycji HANDMADE są produkowane w Polsce, zmieniło się moje podejście do tego produktu, a tytuł ambasadora marki był dla mnie tylko naturalną konsekwencją. Uważam, że warto wspierać polskich producentów, mamy na rodzimym rynku tak wiele talentów. Ponadto niezmiernie mi miło, że klienci tak chętnie wybierają produkty sygnowane moim nazwiskiem. To dla mnie znak, że odgrywam swoje role najlepiej jak tylko potrafię.

Kolekcja dostępna jest w sprzedaży w najlepszych Salonach Optycznych.

Więcej informacji na jaikudo-eyewear.com i jaikudo.pl

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki JAI KUDO

Reklama
Reklama
Reklama