Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak w kampanii marki Badura. Która lepiej wypadła?
1 z 17
Polska marka Badura przedstawia wyjątkową kampanię, w której klasyka łączy się z nowoczesnością, a moda z ponadczasowym stylem. W sesji reklamowej Badura Icons na wiosnę i lato 2017 roku wystąpiły dwie piękności: ambasadorka marki Badura, Aneta Kręglicka oraz Magdalena Frąckowiak. Przypomnijmy, że nasza topmodelka znana jest z kampanii m.in. Prady, Kenzo czy Lanvin, a także pokazów domów mody Balmain, Givenchy, Elie Saab i Isabel Marant. Na zdjęciach zobaczyć można również modela Grega Nawrata, prezentującego męską część kolekcji.
Greg Nawrat w kampanii marki Badura na wiosnę/lato 2017.
Polecamy też: Takiej kampanii polskiej marki jeszcze nie było! Zobaczcie mocne zdjęcia Zuzy Krajewskiej dla UEG!
Wszystkie barwy Badury
W sesji znalazły się zarówno zdjęcia czarno-białe, jak i kolorowe. Te pierwsze podkreślają tradycyjny charakter marki, której historia sięga 1979 roku. Na kolorowych z kolei w całej okazałości widać wyraziste barwy butów z kolekcji Badury na wiosnę i lato 2017. „Pomysł na kampanię Badura Icons jest tak prosty i szlachetny, że stworzenie zdjęć było po prostu przyjemnością. A zaangażowanie do projektu dwóch wyjątkowych kobiet tylko podkreśliło wartości, jakimi kieruje się marka.”, powiedziała autorka sesji, Zuza Krajewska. Zapraszamy do naszej galerii!
Buty z kolekcji marki Badura na wiosnę/lato 2017.
Polecamy też: Kolekcja marki Badura na nowy sezon już w sprzedaży. Czym nas zaskoczy?