Reklama

Najnowsza propozycja marki NAGO sprawi, że jesienne powroty staną się o wiele łatwiejsze. Nie rezygnując z dotychczasowych fundamentów tworzących brand: prostych form, ponadczasowego designu, zrównoważonej produkcji i certyfikowanych materiałów, marka przenosi nas do świata smart casual. Drop „Back to school” idealnie sprawdzi się zarówno w akademickiej auli, jak i podczas spotkań biznesowych.

Reklama

„Podstawą NAGO od zawsze były doskonale dopasowane body z bawełny organicznej. To one otworzyły nam drogę do serc wielu naszych stałych Klientek. Jednocześnie jednak cały czas stawiamy przed sobą wyzwania produkcyjne i projektowe. Nie poprzestajemy na tym, co “blisko ciała”. Niezastąpionym elementem każdej garderoby jest świetnie skrojona marynarka, czy praktyczna spódnica, która nie tylko odpowiednio wyeksponuje sylwetkę, ale przede wszystkim, będzie wyglądać świeżo po całym dniu spędzonym na wykładach czy spotkaniach biznesowych” - mówi Julia Turewicz, współzałożycielka marki - „Chcemy żeby nasze NAGO girls mogły się cieszyć wysokiej jakości ubraniami w praktycznie każdej sytuacji, dlatego ten drop jest kontynuacją naszej premierowej kolekcji z mieszanki lnu i Tencelu™. Mamy nadzieję, że te modele spotkają się z równie ciepłym przyjęciem.”

W minikolekcji znajdziemy trzy podstawowe produkty: marynarkę, spódniczkę w stylu lat 90 oraz szerokie spodnie. Dzięki przedłużonej, poszerzanej ku dołowi nogawce, a także krojowi o wysokim stanie, spodnie pięknie wydłużają sylwetkę i stają się natychmiastowymi ulubieńcami każdego, kto je na siebie zakłada. Wszystkie projekty dostępne są w kolorach klasycznej głębokiej czerni oraz piaskowego beżu.

Autorem zdjęć prezentujących najnowsze modele marki NAGO jest Borys Synak. Modelkami zostały Wero z agencji Model Plus oraz Zoi Michailova - na co dzień warszawska DJka oraz przyjaciółka marki. Za produkcję i art direction odpowiedzialne jest NAGO.

Reklama

Wszystkie produkty z dropu „Back to school” dostępne są na www.nago.com

Reklama
Reklama
Reklama