Reklama

Inspirowana chęcią tworzenia jednoczących emocji. Składająca się z ażurowych struktur i łańcuchów wyplecionych ręcznie z setek pojedynczych ogniw. „WIĘZI”, nowa kolekcja marki UMIAR została stworzona dla niej i dla niego, aby za pomocą biżuterii opowiedzieć o wadze codziennych relacji.

Reklama

"Dzięki temu, że istnieją połączenia pomiędzy elementami, czyli więzi, może powstać coś pełnego i pięknego, zarówno w tworzeniu wyjątkowej biżuterii, jak i relacji z drugim człowiekiem" - mówią Malwina Wysińska i Magdalena Brzozowska, właścicielki i projektantki marki UMIAR.

Biżuteria polskiej marki UMIAR to pochwała minimalizmu w formie i wyrazie. Projekty z nowej kolekcji WIĘZI są również hołdem dla prostoty. Istotę kolekcji oddają użyte w niej materiały i tradycyjne techniki rzemieślnicze. Łańcuchy, które stanowią bazę kolekcji, zostały wyplecione ręcznie z setek małych ogniw, w niewielkiej pracowni pod Warszawą. Wykonano je z trzech rodzajów splotów. Nowością w UMIAR są ażurowe siatki - unikatowe zdobienie wywodzi się z architektury i nawiązuje do siły związanej z jednością.

WIĘZI to pierwsza kolekcja marki, która jest skierowana także do mężczyzn. Znalazły się w niej spinki do mankietów, szpilki do marynarek, a także krawaty bolo. Projektantki zaproponowały zupełnie nową interpretację tej ozdoby. W zaprezentowanej odsłonie bolo porzuca swój kowbojski charakter na rzecz subtelnego, biżuteryjnego wyrazu, głównie dzięki wykorzystaniu szlachetnych materiałów: srebra i złota. Pozostałe elementy kolekcji to m.in. misternie plecione naszyjniki, kolczyki i bransoletki oraz elementy z ażurowej struktury.

"Od początku istnienia marki chciałyśmy tworzyć biżuterię, którą mogliby zainteresować się także mężczyźni. Naszą intencją była próba odejścia od tradycyjnego rozróżnienia na ozdoby dla mężczyzn i kobiet. Upewniło nas w tym wiele rozmów z naszymi klientkami i klientami. Kolekcja nie określa płci. Krawat bolo jest propozycją dla wszystkich, spinki do mankietów mogą zaś być doskonałym dodatkiem tak do męskiej, jak i damskiej koszuli" - mówią Malwina Wysińska i Magdalena Brzozowska.

Reklama

Nowa kolekcja WIĘZI jest dostępna w sklepie internetowym marki www.umiar.pl, w showroomie przy ulicy Mokotowskiej 50 w Warszawie oraz punktach partnerskich.

Reklama
Reklama
Reklama